Skocz do zawartości

Niska Wydajność 3d


crisper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Moj problem polega na dziwnie niskiej wydajność grafiki 3D, sterowniki do grafiki instalowałem tak jak pisze na wiki ( czyli z RPM),Wszystko elegancko , uruchomiłem system ponownie , odpalam Enemy Territory a tu zonk - gra chodzi jakby miała z 30 fps a w liczniku pokazuje się 76 stale. No nic więc zwiekszyłem sobie com_maxfps do 125 o dziwo utrzymuje stale 125 ( czasami spadnie do 100).A gra dalej działa jakby miala 30 fps :/ Stwierdziłem ze to błąd gierki ( może za nowe jądro :)) odpaliłem Cedege i jej testy 3D , tam ujżałem jak zebatki kręcą się naprawde wolno ( coś ala akceleracja software'owa).Poprostu poddaje się-stery do grafiki są najnowsze v169 , graf: GF6600GT.Dodatkowo na Mandrivie, na tym samym kompie ( drugi dysk) gra chodzi idealnie( na MANDRIVIE!!!).Proszę o pomoc jestem nowicjuszem w Fedorze ( dziś stawiałem :)).Pozdro.

 

Problem po częsci rozwiązany : wydajność w ogromnej mierze zależy od środowiska graficznego. Tak więc na GNOME + Compiz-fusion gra działa tak jak powyżej napisałem , na KDE + Compiz-fusion trochę lepiej ( względna płynność , ilość fps odczuwalnie wieksza, licznik pokazuje 60 fps).Natomiast na samym Xfce gra śmiga tak jak na Mandrivie(KDE 3.5.6).Pomimo wyłącznie Compiz-fusiona wydajność na KDE i GNOMIE nie poprawiła się ( dziwne... <_< ). Czy ktoś mi wytłumaczy jak to możliwe że w ultra wolnej Mandrivie grafika 3D lepiej działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...