sza Napisano Luty 25, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 25, 2008 Witam. Zainstalowałem właśnie F8 nawet mi się podoba choć mam kilka problemów :lammer: pierwszy z nich pasyje do tego działu mianowicie podobno posiada zainstalowane compiz usiłuje właczyć to przez menu -> efekty pulpitu czy coś koło tego wyskakuje okno bioręodblokuj zatwierdzam a po chwili wyskakuje dymek ze to niemożliwe. Chciałbym zaznaczyć iż jestem ardziej niż zielony w linuksie więc wszelkie rady jak dla dziecka z góry dzięki czekam na odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exbros Napisano Luty 25, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 25, 2008 1. repozytorium livna 2. sterowniki karty graficznej (akceleracja) Mam nadzieje, ze nawet zieloni potrafia czytac i uzywac Szukaj ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sza Napisano Luty 25, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 25, 2008 Hehe tak tak potrafić cztać tylko że nie miałem z czymś takim wcześniej do czynienia i nawet nie wiem co mi potrzebne a w ofisie dystrybycji bylo że compiz niby działa wiec... zainstalowałem i widze problem :lammer: możesz mi troche jaśnij co i jak z tym zrobić? Hmm a może lepiej postawić modem i połąćzenie z siecią i żeby sam sobie pobrał?(z modemem też mam problem odnonie niego dodałem oddzielny post w innym dziale) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...