Skocz do zawartości

Vpn - Jaki Program

DEMON

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie - przeszukalem forum ale zbytnio nic nieznalazlem :) w temacie vpn jestem zielony wiec pytam - potrzebuje jakiegos programu do zrobienia tunela z tym ze chodzi o to ze mam tylko

adres serwera vpn-ds.tuniv.szczecin.pl

haslo i login

zadnych ipsec i innych cudow z tad moje pytanie o jakis program ktory jest wmiare ok

mam vpnc ale on to ząda wlasnie jakis cudow na kiju ktorych ja nie mam

jak mu daje "sudo /usr/sbin/vpnc vpn-ds.tuniv.szczecin.pl to on mi

couldn't open `/etc/vpnc/vpn-ds.tuniv.szczecin.pl.conf': No such file or directory

rozumiem ze potrzebuje jakiegos confa ale tylko haslo login i adres powinno wystarczyc bo znajomym jakos dziala - chyba

- i czy potrzebuje doinstalowywac jakis dodatkowe moduly do jadra lub jakies inne wymagane elementy mam jajko

2.6.23.15-80.fc7

z gory dzieuje za jakies info badz linki do jakiejs konfiguracji vpn :)

witam serdecznie - przeszukalem forum ale zbytnio nic nieznalazlem :) w temacie vpn jestem zielony wiec pytam - potrzebuje jakiegos programu do zrobienia tunela z tym ze chodzi o to ze mam tylko

adres serwera vpn-ds.tuniv.szczecin.pl

haslo i login

zadnych ipsec i innych cudow z tad moje pytanie o jakis program ktory jest wmiare ok

mam vpnc ale on to ząda wlasnie jakis cudow na kiju ktorych ja nie mam

jak mu daje "sudo /usr/sbin/vpnc vpn-ds.tuniv.szczecin.pl to on mi

couldn't open `/etc/vpnc/vpn-ds.tuniv.szczecin.pl.conf': No such file or directory

rozumiem ze potrzebuje jakiegos confa ale tylko haslo login i adres powinno wystarczyc bo znajomym jakos dziala - chyba

- i czy potrzebuje doinstalowywac jakis dodatkowe moduly do jadra lub jakies inne wymagane elementy mam jajko

2.6.23.15-80.fc7

z gory dzieuje za jakies info badz linki do jakiejs konfiguracji vpn :)

A wiesz chociaż jakie są parametry tego serwera VPN, tzn jaki to ma być tunel IPSec, L2TP, PPTP. Jeżeli jest to np serwer VPN Cisco to masz klienta VPN Cisco.