piotrek24 Napisano Maj 18, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 18, 2008 Witam jestem strasznie zielony i mam taki problem Otóż po instalacji Fedory a następnie po zainstalowaniu aktualizaji nic nie moge zrobić i cały czas kiedy próbuję coś zainstalować czy coś to wyswietla mi się okno z takim czymś: Component: pirut Summary: TB29ec97ad ini.py:563:readfp:UnboundLocalError: local variable 'line' referenced before assignment Traceback (most recent call last): File "/usr/sbin/pup", line 614, in <module> main() File "/usr/sbin/pup", line 606, in main pup = PackageUpdater(not options.autoapply, options.config) File "/usr/sbin/pup", line 85, in __init__ GraphicalYumBase.__init__(self, False, config) File "/usr/lib/python2.5/site-packages/pirut/__init__.py", line 129, in __init__ plugin_types=(yum.plugins.TYPE_CORE,)) File "/usr/lib/python2.5/site-packages/yum/__init__.py", line 113, in doConfigSetup errorlevel=errorlevel) File "/usr/lib/python2.5/site-packages/yum/__init__.py", line 164, in _getConfig self.getReposFromConfig() File "/usr/lib/python2.5/site-packages/yum/__init__.py", line 229, in getReposFromConfig parser.readfp(confpp_obj) File "/usr/lib/python2.5/site-packages/iniparse/compat.py", line 106, in readfp self.data.readfp(fp) File "/usr/lib/python2.5/site-packages/iniparse/ini.py", line 563, in readfp if line and line[-1]=='\n': UnboundLocalError: local variable 'line' referenced before assignment Local variables in innermost frame: pending_lines: [] fp: <yum.parser.ConfigPreProcessor instance at 0x886bf8c> exc: None self: cur_section_name: None linecount: 0 cur_option_name: None fname: file://///etc/yum.repos.d/macromedia-i386.repo cur_option: None cur_section: None NAPRAWDE JESTEM STRASZNIE ZIELONY HELP [/size] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...