maxdark Napisano Luty 18, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2004 Jestem nowicjuszem od niedawna zaczełem bawic się Dystrybucją Fedora. Chciałbym zabrać ze sobą pare programów z DOS-a czy WINDOWSA czy jest to możliwe , czy Linux może emulowac tego typu platformy systemu jesli tak to bardzo prosze o pomoc maxdark Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafel Napisano Luty 18, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2004 Dos - dosemu windows - wine i winex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Luty 18, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2004 Jeszcze dosbox.Ale to raczej pod gry, a nie pod progsy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo57 Napisano Luty 18, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2004 Witam Można emulować bez żadnego problemu programem Vmware. Program jest niestety płatny,ale podpowiem,że na www.suprnova.org można bez problemu go pobrać,ale tylko format bittorrenta. Pod Linuxem po zainstalowaniu można dodatkowo zainstalować sobie każdy system operacyjny.Poza tym to piękna sprawa,bo sam sprawdziłem instalując windows2000 pod Mandrake'm jeszcze wtedy a nawet inne dystrybucje (_linuxa_ → Linuksa) ORT. Pozdrawiam Ps.Instalacja nie jest taka prosta,ale jak się wczytasz to pójdzie jak po maśle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Luty 18, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2004 Pod Linuxem po zainstalowaniu można dodatkowo zainstalować sobie każdy system operacyjny. To czysty masochizm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Luty 18, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2004 Pod Linuxem po zainstalowaniu można dodatkowo zainstalować sobie każdy system operacyjny. Masochista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...