Skocz do zawartości

Co Mam Z Tym Zrobić


gjg

Rekomendowane odpowiedzi

Moze to nie bedzie bezposrednia odpowiedzia na Twoje pytanie, ale jesli chcesz dodac modul to mysle, ze powinienes zajrzec do man modprobe.

to nie o to chodzi w pytaniu, kolega ten modul chce skompilowac, wiec modprobe jest nie na miejscu, bo nie dotyczy tego problemu

 

 

[root@localhost build]# make

CHK include/asm-i386/asm_offsets.h

make[1]: *** Brak reguł do zrobienia obiektu `init/main.o', wymaganego przez `init/built-in.o'. Stop.

make: *** [init] BĹ‚Ä…d 2

[root@localhost build]#

jakiego jądra używasz? może brakuje czegoś w źródłach jądra (np linka /usr/src/linux do aktualnych zrodel?)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam jądra 2.6.5-1.358. Możde trochszkę dokładniej powiem o tym co się stało.Zainstalowałem fedore z płyt instalacyjnych z czerwca(chyba) to byo to jądro. Oczywiście jestem początkujący. Wszysko szło dobrze

zainstalowałem nvidie potem speedtoucha no i już wszysko chodziło. No ale jak poł ączyłem się z internetem to chciałem uaktualnić system. I zainstalował mi się kernel 2.6.8-1.521 nvidie dało przestawić natomiast speedtouch nie i teraz nie chce działać ani na jednym ani na drugim kernelu. Speedtouchconf piszeże brak modułu usbcore. ale ani na jednym ani na drugim kernelu nie mogę go wkompilować. Uruchamiam make xconfig zaznaczam, usbcore, zapisuje, wychodzę. Piszę make i otrzymuje to co w pierwxzsym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem make install na 2.6.5-1.358. Powstał 2.6.5-1.358custom ale kernel panic. Chciałem jeszcze zapytać dlaczego nie mam katalogu linux-2.6.8-1.521 w katalogu /usr/src/ . Kernel 2.6.8 był instalowany przez up2date . Jak teraz skompilować kernel 2.6.8 jeżeli nie ma katalogu j.w..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaintalowałe kernel-2.6.8-1.521.src.rpm. Ciągle próbuje skompilować kernel i nie wychodzi.