maxdark Napisano Luty 20, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 20, 2004 Help me ... Wkurzyłem się na tego komercyjnego no wiecie "Wiinnnddddooooowwwwwwsssssssaaaaaaaa" Zainstalowałem sobie Fedore i jest OK ,ale chciałem zabrac troszke oprogramowania z WIN lub DOSa. Sciągłem Wine....RPM próbowałem go zainstalowć, w chwili gdy zaczyna się rozpakowywać znika i insalacja zostaje przerwana . Po wylogowaniu, Linux próbował uruchomić X Serwer ale nie mógł . Co to może byc ? Pomóżcie , jestem w tym "zielony" ? PS Tak (_wogóle_ → w ogóle) ORT jakie są sposoby instalowania w "Linku" :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcYr Napisano Luty 20, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 20, 2004 Help me ...Wkurzyłem się na tego komercyjnego no wiecie \"Wiinnnddddooooowwwwwwsssssssaaaaaaaa\" Zainstalowałem sobie Fedore i jest OK ,ale chciałem zabrac troszke oprogramowania z WIN lub DOSa. Sciągłem Wine....RPM próbowałem go zainstalowć, w chwili gdy zaczyna się rozpakowywać znika i insalacja zostaje przerwana . Po wylogowaniu, Linux próbował uruchomić X Serwer ale nie mógł . Co to może byc ? Pomóżcie , jestem w tym \"zielony\" ? PS Tak (_wogóle_ → w ogóle) ORT jakie są sposoby instalowania w \"Linku\" :twisted: Pytania: 1. Co rozumiesz przez: "chciałem zabrac troszke oprogramowania z WIN lub DOSa."? chcesz instalować oew oprogramowanie na (_linuxie_ → Linuksie) ORT, czy używac już zainstalowanego pod windą? 2. Co to znaczy: "Po wylogowaniu, Linux próbował uruchomić X Serwer ale nie mógł" ... zostajesz w konosli? jakie wywala komunikaty? co Ty próbujesz zrobić ? (wpisujesz startx...? i...?] -- a rpm'y instaluj komendą rpm -ihv .rpm pozwoli Ci to prześledzić proces.... -- Jeżeli chodzi o wine to należało by troszkę poczytać na początek (aby uniknąc zbędnych kłopotów), np. tu: http://www.winehq.com/ http://linuxweb.linuxindex.pl/?q=node/view/34 powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...