samba Napisano Czerwiec 18, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 18, 2009 Witam Szukam prostego i bezpiecznego serwera pocztowego na Centos 5.3. Nie mam doświadczenia jeśli chodzi serwery pocztowe tak więc proszę o praktyczne porady. Jedynym wymaganiem jest zabezpieczenie aby użytkownicy nie mogli wysłać plików (załączników) o danym rozszerzeniu (blokowanie wysyłania np pliku .map .gz .rar) Plusem byłaby możliwość wysyłania poczty przez www. Klienci to widnows XP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zybex_pl Napisano Czerwiec 18, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 18, 2009 Witam Szukam prostego i bezpiecznego serwera pocztowego na Centos 5.3. Nie mam doświadczenia jeśli chodzi serwery pocztowe tak więc proszę o praktyczne porady. Jedynym wymaganiem jest zabezpieczenie aby użytkownicy nie mogli wysłać plików (załączników) o danym rozszerzeniu (blokowanie wysyłania np pliku .map .gz .rar) Plusem byłaby możliwość wysyłania poczty przez www. Klienci to widnows XP. exim + squirell awtomaty podpatrzysz na howtoforge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samba Napisano Czerwiec 18, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 18, 2009 exim + squirell awtomaty podpatrzysz na howtoforge czy exim nie bedzie zbyt trudny w konfiguracji? potrzebuje coś w miarę szybkiego gdyż z serwera będzie kożystało zaledwie kilka osób. Ups właśnie wszedłem na główną stronę squirell http://squirrelmail.org/index.php i czytam At approximately 1700 GMT, on June 16, it was discovered that the SquirrelMail webserver had been compromised. The project administrators took immediate action to mitigate any futher compromises, locking all accounts out, and resetting critical passwords. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...