Rad Napisano Listopad 8, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 8, 2004 witam wszystkich. to moj 1 post wiec prosze o wyrozumialosc jestem szczesliwym posiadaczem fedory od kilku dni wiec nie swiece wiedza potrzebuje jednak kilku konkretnych wskazowek. zainstalowalem system wszystko bez problemow. na plycie gl mam karte sieciowa ja jednak z netem lacze sie przez modem podlaczony do usb. jest to modem kablowy (net z kablowki) "motorala surfboard usb cable modem" moj probelm: jak skonfigorowac fedore zeby wlasnie po przez ten modem laczyla sie z netem? prosze o konkrety bo juz zdazylem poczytac forum i nieraz ludzie pisza o wszystkim tylko nie odpowiadaja na pytania aha i jeszcze jedno jak juz npiasalem na poczatku jestem NOWY w temacie prosze o w miare lopatologiczne tlumaczenie dziex z gory! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yurt Napisano Listopad 8, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 8, 2004 z netem lacze sie przez modem podlaczony do usb Jeżeli używasz Gnome (a zapewne tak jezeli masz standardową instalację): 1) MENU -> Narzędzia systemowe -> Internet Configuration Wizard 2) zostaniesz poproszony o hasło roota 3) W okienku wybierasz: I) 'Ethernet connection' i Naprzód II) USB* (eth*) III) Automatically obtaqin IP adress Automatically obtain DNS info i Naprzód IV) zastosuj powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajownik Napisano Listopad 8, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 8, 2004 Gdyby to miało coś jeszcze pomóc, to zobacz jeszcze to: http://www.fedora.pl/site/forum/index.php?...?showtopic=1156 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...