Nad3jf Napisano Grudzień 29, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2009 (edytowane) Witam, w Linuxie jestem nowicjuszem jednakże fanatykiem CS1.6 - wiem że można go zainstalować przez pakiet wine ale proszę o dokładne instrukcje. Dziękuje. Edytowane Grudzień 29, 2009 przez WalDo Proszę zakładać tematy we właściwych działach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sizor Napisano Grudzień 29, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2009 Ze steamem to jest tak . Zakładam że wine masz, jeśli nie to w konsoli: su -c "yum install wine" A potem ze strony: steampowered.com ściagasz instalkę zwykłego steam'a. Wygląda on tak: steam.msi. Wchodzisz do folderu z plikiem, prawy otwórz za pomoca: Wine i ot cała filozofia najprościej ;p Potem musisz jeszcze pobrać gecko, jednak o to poprosi Cię już steam w trakcie wejścia w "społeczeństwo" z cs 1.6 jest tak samo ;p W opcjach wine musisz ustawić jeszcze tryb open-gl. Jednak z tym wine to jest tak różnie Ja nadal nie mogę rozpracować problemu w którym włączam cs 1.6, jest wszystko dobrze jednak po najechaniu na "options" czy "find servers" zawiesza mi się wszystko ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Grudzień 29, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2009 Instrukcja przeznaczona dla Slackware, analogiczna dla Fedory: http://gry.linux.pl/?id=article&show=555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoleKK Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 30, 2009 Mi steam dziala bez problemu, ale CS nie odpala sie i nastepuje zamkniecie wine. W sumie to sie ciesze, bo bym czas w pracy marnowal . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...