Regis Napisano Listopad 14, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 14, 2004 Witam! Mam taki mały problem. Podczas instalacji FC3 system wykrywa kartę muzyczną poprawnie (sound blaster live) i podczas testu słychać dźwięk. Gdy już jestem zalogowany (KDE) to dzwięku nie mam. Jak próbuję ustawić jescze raz dzwięk to wykrywane są takie same ustawienia jak podczas instalacji, ale już dzwięku nie słychać. (mixery sprawdzałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki83 Napisano Listopad 14, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 14, 2004 to jeszcze ja sie dolacze do tego postu , tez mam problem z dzwiekiem w FC3 , a problem jest taki ze przy odtwarzaniu filmow w KDE , jest opuznienie w dzwięku , jakies 2 sekundy, a w Gnome chodzi normalnie dzwięk , moze mial ktoś taki problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Structorr Napisano Listopad 14, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 14, 2004 Nie znam się na KDE za bardzo, ale może spróbujcie Centrum sterowania->system dziękowy->sprzęt i zmienić tam system dźwiękowy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjt_world Napisano Listopad 14, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 14, 2004 Mialem ten sam problem - i wystarczylo podglosic w mixerze kanal ktory by mi nigdy nie przyszlo ze ma byc podgloszony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamb111 Napisano Listopad 16, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 16, 2004 Może to : https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/show_b...g.cgi?id=137637 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lep Napisano Listopad 18, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 18, 2004 hi Ja mialem podobny problem na xmms widze ze slupki podskakuja czyli cos tam gra i wystarczylo podlosnic na mixerze w zakladce wejscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...