Scar Napisano Luty 17, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 17, 2010 Witam, jestem świeżym i totalnie zielonym użytkownikiem Fedory 12. Mam problem z moją kartą dźwiękowa - mianowicie stery dostarczone przez Fedorę i owszem działają z moją kartą dźwiękowa ale wydają zastraszające dźwięki (tak jakby Fedora gadał do mnie przez CB ). I tu zachodzi pytanie - SKĄD i JAK ściągnąć i zainstalować właściwe sterowniki które nie popsują mi uszu , ewentualnie jaką wpisać komendę żeby zupdateować te stery które posiadam =]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zagiewa Napisano Luty 17, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 17, 2010 Jakie sterowniki masz teraz zainstalowane? Przypuszczam, że podczas instalacji Fedory nic nie namieszałeś więc jest to pewnie pulseaudio? Nie wiem czemu tak się dzieję bo trochę za mało informacji. Też mam PulseAudio, F12 i Kartę creativa 5.1 co prawda jest to audigy 2ZS i wszystko działa dobrze. Napisz czy instalowałeś kodeki do odtwarzania muzyki (info znajdziesz w poradniku) jakie programy używasz, czy grzebałeś coś w ustawieniach mikserów itp. ? I fajnie by było gdy bym wiedział trochę więcej o tym jaki jest ten dźwięk? bo "zastraszający" niewiele mi mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LenoX Napisano Luty 17, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 17, 2010 wpisz w konsoli alsamixer -c 0 i poruszaj suwakami. "m" robi mute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...