Gość Bielik Napisano Listopad 15, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 15, 2004 Instalacja gry przebiega bez problemu, gra ma wgrany instalator loki w płyte, wiec żadnych problemów, posiada ona niestety bład w wersji standardowej i wymagana jest jej aktualizacja aby mogla sie uruchomić. Tak wiec ściągłem plik aktualizacyjny sc3u-2.0a-x86.run wykonuje polecnie sh jako root i dostaje nastepujaca odpowiedź: [root@localhost download]# sh sc3u-2.0a-x86.run Verifying archive integrity...OK Uncompressing SimCity 3000 Unlimited 2.0a Updatetrap: usage: trap [-lp] [arg signal_spec ...] [root@localhost download] co w tym wypadku zrobic, jakiego typu sygnalu (_urzyć_ → użyć) ORT (i jak) dla polecenia trap Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chudy Napisano Styczeń 1, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 1, 2005 jedyna metoda na odpalenie aktualizacji i sim city 3000 to: ./sc3u-2.0a-x86.run --target temp postepujesz zgodnie z instalatorem aby odpalic gre export LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5 LANG=english sc3u Niestety polskiej wersji nie udalo mi sie odpalic. Jest jeszcze jeden problem z dzwiekiem, ktory probuje rozwiazac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bielik Napisano Styczeń 2, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 2, 2005 Dzięki bardzo za odpowiedź, uruchamia sie i tak jak mówisz dźwięk delkatnie mówiąc nie pracuje, ale nie jest on tak potrzebnyw tej grze, lecz jak bys sie z nim uporał (dla mnie to narazie czarna magia) to licze że sie podzielisz wynikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artanis Napisano Styczeń 7, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 7, 2005 Ja mam problem z portem do UT. Po przejściu z FC2 na FC3 przestał działać wywalając ten sam komunikat co w przypadku Sim City. Próbowałem poleceniem ./ut-install-428.run --target temp ale bez żadnych zmian.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chudy Napisano Styczeń 8, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 8, 2005 Pomyslalem, ze moze pomoge paru osobom jak uda mi sie oddzielic skrypt loki od archiwum i oto wynik: #include <stdio.h> #include <iostream> #include <string.h> using namespace std; int main (int args, char **argv) { long int pos; long int size; if(args == 3){ FILE *file = fopen(argv[1], "r"); if(file){ int i=0; char buffer[1024]; do{ i++; fgets(buffer, sizeof(buffer), file); }while(strcmp(buffer, "END_OF_STUB\n")); if( !strcmp(buffer, "END_OF_STUB\n") ){ pos = ftell(file); //pobiera dlugosc }else{ cout << "To nie jest plik patcha LOKI!" << endl; return 0; } //zamykanie fclose(file); //otwieranie w trybie binarnym file = fopen(argv[1], "rb"); //obczliczanie dlugosci pliku fseek (file , 0 , SEEK_END); size = ftell (file); rewind (file); char * buffer2; buffer2 = (char*) malloc ((size-pos)); fseek(file, pos, SEEK_SET); fread(buffer2, size-pos, 1, file); fclose(file); file = fopen(argv[2], "wb"); fwrite(buffer2, size-pos, 1, file); fclose(file); free(buffer2); cout << "Zapisano! Uzyj tar -xvzf plik by rozpakowac!" << endl; }else{ cout << "Plik nie istnieje!" << endl; } }else{ cout << "Uzycie: program plik_loki plik_do_zapisu" << endl; } } 1) Wkleic do pliku tekstowego i nazwac np loki.cpp 2) skompilowac komenda g++ loki.cpp -o loki 3) ./loki plik_patcha plik_archiwum.tar.gz 4) tar -xvzf plik_archiwum.tar.gz Rozpakuje sie do tego samego folderu wiec nalezy uwazac, po rozpakowaniu wykonac plik setup.sh, milej zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artanis Napisano Styczeń 9, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 9, 2005 Chudy, niech Cie wszystkie siły świata mają w swej opiece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LadyRoot Napisano Styczeń 10, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 10, 2005 Co do SC3000 pl, to jest to tak: już przy instalacji gra wybiera sobie język - korzystając z naszego _systemowego_ locale. Systemowego, czyli nie możesz sobie chwilowo w oknie wpisać export LC_ALL=pl_PL && export LANG=pl_PL, tylko bierze to gdzieś z lang.sh chyba. W każdym razie problem jest tego typu: 1. locale muszą być oznaczone jako pl_PL, a nie jako np. pl_PL.ISO8859-2 albo pl_PL.UTF-8 itd. 2. potem jest loteria - sc3000 korzysta bowiem z bibliotek SDL, które to właśnie sprawiają największe problemy z polskimi znakami, nad czym podobno "właśnie pracują" od jakiegoś roku... Więc jak masz szczęście to ci się po polsku odpali, jeśli nie, to ustawiasz locale angielskie i tyle. Trudno powiedzieć, dlaczego jednym rusza a innym nie, jest to niezależne od dystrybucji. Trzeba obserwować zmiany wersji SDL-a i próbować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
metal_man Napisano Kwiecień 11, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 11, 2007 Zrobile dokladnie jak pisze Chudy, patch wchodzi bezbolesnie tylko gdy chce uruchomic to wyskakuje dziwolag: Segmentation fault (core dumped) Nie wiem jak sie z tym uporac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się