Rafal++ Napisano Listopad 17, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 17, 2004 Popierwsze witam wszystkich forumowiczów ponieważ to mój pierwszy post na tym forum Na wstępie powiem, że znalazłem tu już odpowiedzi na pare moich pytań, ale mam kolejne na które niestety nie znalazłem. Chodzi o to, iż najpierw zainstalowałem xmule i wszystko teorytycznie było dobrze pozatym, że miałem problemy z połączeniem się ikona (w trayu) długo była szara (bardzo często pojawiał si ę komunikat "connection lost"), w końcu po jakimś czasie ikona zmieniła śię na żółtą (o ile się nie myle to jeżeli wszystko jest ok to powinna być brązowa). Potem uruchomiłem azureusa i podczas konfiguracji, w etapie gdzie testuje się port pojawiał się komunikat "Błąd NAT". Zignorowałem to i zacząłem pobieranie. Niestety ikony przy torentach ciągle są żółłte (czyli mam problem z NATem). Proszę o pomoc dodam że mam neostrade, modem sagem. Nie znam się zabardzo na tym, (_linuxa_ → Linuksa) ORT mam od 3 dni więc jeśli można to proszę o w miare proste wytłumaczenie mi co i jak. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...