oskarzet Napisano Marzec 13, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2011 Witam! Od wczoraj już 7 nawiedziła mnie awaria pakietu nm-menager. Analiza błędu zwraca informację, że program się najprawdopodobniej zawiesił. Co można zrobić aby się z tym problemem uporać permanentnie? Obecnie radzę sobie przez wylogowanie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zybex_pl Napisano Marzec 13, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2011 uruchom nm-applet w konsoli i zobacz co zostawi po swojej śmierci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się