zielony91 Napisano Grudzień 12, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 12, 2004 Jak już pisałem we wcześniejszym poście to - nie znam sie na (_linuxie_ → Linuksie) ORT - no i jestem w tym zielony Mam problem z instalacją DCGUI [posiadam FC2- jakby to miało jakieś znaczenie]. Mam juz plik rpm ale nie weim co dalej z nim zrobić, próbowałem juz polecenia : rpm -ivh xxxxx.rpm rpm -Uhv xxxxx.rpm no i coś tam zaczął robic ale ja nie wiem co dalej A tak szczerze mówiąc to nawet nie wiem co znaczą te litery po myślniku - prosze może o jakąś podpowiedź i małą lekcje na temat wypakowywania POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skazi Napisano Grudzień 12, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 12, 2004 rpm -Ivh nazwa_pakietu.rpm I-instalacja rpm -Uvh nazwa_pakietu.rpm U-uaktualnienie rpm -e nazwa_pakietu.rpm Odinstalowanie v i h to dodatkowe informacje jak wielkość pakietu i posęp instalacji(chyba) I tak napisałem swój 100 post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielony91 Napisano Grudzień 12, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 12, 2004 Brawo a ja 5-ty ale jest jeszcze jeden problem - gdzie mi sie to zainstalowalo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper_ Napisano Grudzień 12, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 12, 2004 Ja tez jestem zielony w lnuxie i nie wiem nawt jak kadu zainstalować czy co kolwiek innego może jakies polecenia procedury jak możecie to napiszcie coś w stylu nevbie faq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...