pitejro Napisano Marzec 30, 2017 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 30, 2017 Nie wiem jak poradzić sobie z programem teamviewer. Otóż po uruchomieniu programu mam wciąż komunikat "Brak gotowości. Sprawdź swoje połączenie sieciowe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Kwiecień 2, 2017 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 2, 2017 Pokaż wynik komend: sudo iptables -nvL ps aux | grep team rpm -ql $(rpm -qa ^teamviewer* --queryformat '%{name}\n') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scorpion Napisano Kwiecień 2, 2017 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 2, 2017 Zainstalowales swiezy czy upgrade ? Mnie cos podobnego wywalalo jak upgrade zrobilem do nowszej wersji. W takim wypadku odinstaluj appa i usun .teamviewer ze swojego katalogu domowego. Zainstaluj ponownie. Jak nie to firewalld moze blokowac. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arpe Napisano Kwiecień 3, 2017 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 3, 2017 zerknij tu: http://forum.fedora.pl/topic/27750-pac-manager-i-f25/?p=170482 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitejro Napisano Kwiecień 7, 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 7, 2017 zerknij tu: http://forum.fedora.pl/topic/27750-pac-manager-i-f25/?p=170482 Dokładnie to rozwiązanie pomogło. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się