Skocz do zawartości

Instalacja Fc3 Od Podstaw

red_men

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! jestem kompletnie zielony w poslugiwaniu sie linuxami w tym i fedora, a bardzo chcialbym zmienic ten stan :) jako ze wychowany jestem na m$-produktach prosze o wyrozumialosc... reasumujac - potrzebuje prostej i przejzystej instrukcji instalacji fedory fc3 na dysku, na ktorym siedzi juz win xp (oczywiscie tak, aby nie stracic windowsowych danych ;) )

z tego co zrozumialem po przeczytaniu paru postow musze znac specyfikacje dysku: oto ona LBA Capacity 160; Cylinder 16643; Head 255; Precomp 0; Landing zone 65534; Sector 63

te wszystkie dane wpisujesz gdy wybierzesz instalacje "reczna", ktora TOBIE odradzam; lepiej wybierz instalacje "graficzna"; mozesz sie wspomoc filmikiem, jesli sam instalowales winde to MNIEJ WIECEJ bedziesz wiedzial o co chodzi, film jest do FC2 ale FC3 nieznacznie sie rozni

http://gromas.zw.pl/santa/fc2-movie.swf

ale proponuje Ci poprosic jakiegos kolege ktory sie zna do pomocy

z instalacja samej fedory sobie poradzilem i... wcale to nie bylo takie straszne jak sie moglo wydawac :lol: ale ... nie udalo mi sie jeszcze jej uruchomic bo ...GRUB. kombinuje z nim na wszystkie strony a on jak nie chcial sie zainstalowac, tak nie chce i tyle. Wybieram opcje zaawansowana, wybieram domyslny system MS no i gdzie ma sie zapisac ta opcja - u mnie: mbr lub cos tam pierwsze - /dev/hda9 (help mi podpowiada, ze dla windows NT mam wybrac "czy cos tam pierwsze") wiec... i nic, no to jeszcze raz, tym razem mbr, ale nadal nic, wiec zmieniam domysny system na Fedore (zapis w "czymstam pierwszym") i... nic, w mbr tak samo :?: WFT ?!? :blink:

a! myslalem ze moze przez moj poziom zaawansowania nie doinslaowalem czegos wiec zanstalowalem fedore z wszystkim co sie tylko dalo...help :blink:

czy to ze instalowalem z hdd fedore moze by ctego przyczyna :?: