PocketKocurek Napisano Styczeń 9, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 9, 2005 Hej Zainstalowałem sobie dzisiaj FC3 z L+ i po ukończeniu instalacji system nie może zastartować. Pomóżcie! Nie chce formatować dysku i powtarzać wszystkiego od początku Licze na szybką pomoc! Config: Win C - XP SP2 (Startowa aktywna) | FS: NTFS Win D - Data | FS: NTFS Win E - Data | FS: NTFS Win F (usunięty i sformatowany przez FC3 jako Ext3 - hdd8) zainstalowana FC3 Win G - bootloader Acronis OS Selector (zainstalowany z PCFormat, do tej pory wykrywał Linuxy bez problemu :/) | FS: Fat? Fat32? nie jestem pewien :/ sformatowany w XP jako FAT, bootloader go widzi jako Fat12 :| Próbowałem jakoś przywrócić konfigurację GRUB (jestem początkujący w tych sprawach :/) ale pod koniec aktualizacji systemu wyświetla sie komunikato o braku możliwości dokonania zmian, ponieważ nie jest zapisana konfiguracja jądra... :/ Druga sprawa to czy w FC3 są jakieś narzędzia do prostego uruchomienia Neostrady na modemie Speedtouch 330? Proszę pomóżcie mi jak najszybciej !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiro Napisano Styczeń 9, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 9, 2005 (edytowane) witam! co do braku startu sytemu to bede szczery: nie wiem co do neostrady pod linuxem to w fedorze nie ma prostych narzedzi w standardzie. trzeba by je sciagnac ale to dopiero poczatek drogi przez meke :lammer: . mi sie w koncu udalo - net smiga jak sie patrzy goraco zachecam do skorzystania z opcji "szukaj". pozdr spiro ps. dopisz cos wiecej o dysku i chipsecie - to pomoze innym. z gory dziekuje Edytowane Styczeń 9, 2005 przez spiro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...