Savok Napisano Styczeń 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 16, 2005 Witam, Cos mam nie tak z grafika. Tzn. nie uruchamia mi sie ZADEN wygaszacz. Jak wchodze w ccentrum sterowania kde i ustawiam sobie jakis, niezaleznie czy OpenGL czy nie (mam zainstalowane sterki nVidii z livna.org wersja testwa), wszystko dziala w tescie. Ustawiam, zapisuje wychodze. Po 5 minutach dostaje czarny ekran zamiast wygaszacza. Any ideas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sahin Napisano Styczeń 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 16, 2005 To nie jesteś sam, ja mam ten sam problem. Sterowniki mam oryginalne ze strony nvidii na 100% dobrze zainstalowane. Tak samo jak u ciebie w testach wygaszacz działa, ale normalnie już nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Structorr Napisano Styczeń 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 16, 2005 Nie znam się na KDE ale jednak może to wina drivera nvidii. glxgears Wam działają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abc Napisano Styczeń 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 16, 2005 U mnie było to samo. Też mam nv i niestety to chyba nie wina sterów ale kde. W momencie uruchamiania wygaszacza wywoływany jest program kdesktop_lock, który tworzy odpowiednie okno i dopiero uruchamia właściwy wygaszacz. Ale chyba ten locker coś nie tak parametry przekazuje: worm -root -count -20 -delay 3000 -ncolors 150 -size -3 podczas gdy xscreensaver robi tak: worm -root -delay 2857 -window-id 0x2400086 Zdaje się, że coś jest nie tak z tym "-root" Ale kde nie poprawie, wieć wyłączyłem wygaszacze przez centrum sterowania, wrzuciłem xscreensaver do autostartu i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...