genek11 Napisano Styczeń 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 27, 2005 Witam wszytskic!!!Prosze pomozcie mi zainstalowac AZUREUSA sciaglem juz jave zainstalowalem teraz nie weim jak azureusa zainstalowac pomozcie mam FC3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Structorr Napisano Styczeń 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 27, 2005 Azureusa się nie instaluje. Rozpakuj go gdzieś, wejdż do katalogu i wpisz ./azureus Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
genek11 Napisano Styczeń 27, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 27, 2005 Czy mozesz mi to dokładniej opisac bo tak zrobilem i nic jestem troce zielony w FC3Z gory dzdiekje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeterJack Napisano Styczeń 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 27, 2005 To może napisz co ci wypisało po wpisaniu ./Azearus bo tak to bedzie ci ciężko pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
genek11 Napisano Styczeń 27, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 27, 2005 no ok ale powiedz mi gdzie ja to mam wpisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...