larch Napisano Luty 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 16, 2005 Witam! Czy można odinstalować, całkiem, łącznie z wszytskimi plikami configuracyjnymi ( jestem zielony w Linuxi ) Firefoxa.(_ściągnołem_ → ściągnąłem) ORT najnowszą wersje przeglądarki, format pliku to tar.gz.Ale chciałbym to zainstalować tak jakby to było w systemie.WIem że dotyhcczasowy Firefox jest w /usr/lib/FIrefox... Da się to zrobić w taki sposób.Nie chcę instalować tego w swoim katalogu domowym.Fajnie by było żeby po instalacji wersja Firefox-a się podmieniła z tą nową i żeby wszyscy użytkownicy, tak jak teraz, klikając na ikonke Firefoxa, lub uruchamiająć ją z konsoli, wystartowała ta wersja tar.gz. Mam nadziieje że wyraziłem się dość precyzyjnie dzięki za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skazi Napisano Luty 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 16, 2005 To jaką ty masz na razie wiersję firefoxa w systemie??? Nie prościej zainstalować nową wersję z rpm-a??? Bo znając życie będziesz musiał doinstalować kilka programów żeby skompilować firefoxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ganja Napisano Luty 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 16, 2005 To jaką ty masz na razie wiersję firefoxa w systemie??? Nie prościej zainstalować nową wersję z rpm-a??? Bo znając życie będziesz musiał doinstalować kilka programów żeby skompilować firefoxa. Popieram, zainstaluj z (_rpm'a_ → RPM-a) ORT, a jezeli chcesz miec polskiego, to tylko pliki jezykowe dociagnij. A tajk na marginesie, to skad wiesz ze zrodlo sciagnal ?? moze binarke, wiec kompilowac nie musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...