Rob_1234 Napisano Luty 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 26, 2005 Witam! Jestem początkującym urzytkownikiem Fedory 2. W trakcie instalacji pojawił się problem z myszką. Mimo że Linux wykrył mysz z trzema przyciskami to mysz nie działa. Mam A4Tech 4D (3 przyciski i 2 kółka). Próbowałem modyfikować xorg.conf ale kończy się to tym że fedora po przeładowaniu nie uruchamia się (pojawia się komunikat o błędnej konfiguracji myszy,m modyfikuję identyfier -> z MOUSE0 na MOUSE1, również device nie jest "/dev/mouse tylko /dev/input ...coś tam coś tam). Nie zależy mi na kókach i dodatkowych przyciskach, chcę by działały chciaż dwa:) i to mi zupełnie wystarczy. Jakie wpisać ustawienia by mysz działała. Jest wiele na tej i innych stronach o myszach ale głównie o instalowaniu piątego przyciku czy siebiernastego kółka. Mnie interesują tylko dwa. Dzięki Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fraDiavolo Napisano Luty 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 26, 2005 Spróbuj sobie ustawić mysz typu "GENERIC" (albo podczas instalacji, albo już po) jeśli po instalacji to wpisz # setup i dalej sobie ustaw, co trzeba, pod hasłem Konfiguracja myszy (też GENERIC z ilomaś tam przyciskami i kółkiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajownik Napisano Luty 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 26, 2005 Mam A4Tech 4D (3 przyciski i 2 kółka). Też mam taką :-) Oto mój wycinek xorg.conf Section "InputDevice" Identifier "Mouse0" Driver "mouse" Option "Protocol" "IMPS/2" Option "Device" "/dev/input/mice" Option "ZAxisMapping" "4 5 6 7" Option "Emulate3Buttons" "no" EndSection również device nie jest "/dev/mouse tylko /dev/input ...coś tam coś tam). Uzywałeś wcześniej systemu z jądrem z serii 2.4? Od 2.6.3 albo 2.6.4 (juz nie pamiętam dokładnie) za myszkę odpowiada plik urządzenia /dev/input/mice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...