Skocz do zawartości

Co Myslicie O Tych Wynikach?


jdoe

Rekomendowane odpowiedzi

Udało mi sie odpalic akceleracje na FC3 kernel 2.6.10-1.741_FC3 ale wydaje mi sie ze wyniki jakie teraz mam sa zbyt niskie jak na moj sprzet (radeon 9600 (256MB) athlonaxp 2000+, 512 ramu)

 

[jdoe@localhost ~]$ glxgears

5544 frames in 5.0 seconds = 1108.800 FPS

6308 frames in 5.0 seconds = 1261.600 FPS

6313 frames in 5.0 seconds = 1262.600 FPS

 

[jdoe@localhost ~]$ fgl_glxgears

1080 frames in 5.0 seconds = 216.000 FPS

1193 frames in 5.0 seconds = 238.600 FPS

1202 frames in 5.0 seconds = 240.400 FPS

 

dla porownania podaje wyniki jakie mialem przed upgradem systemu na jadrze 2.6.10-1.14_FC2

 

[jdoe@localhost jdoe]$ glxgears

8642 frames in 5.0 seconds = 1728.400 FPS

9438 frames in 5.0 seconds = 1887.600 FPS

9438 frames in 5.0 seconds = 1887.600 FPS

 

jakies sugestie?

 

z gory dzieki za pomoc

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno tak być że masz taki spadek oto moje wyniki na 9550 (325Mhz rdzeń 450Mhz pamięci)

Stery ati najnowsze reszta jak w podpisie:

 

glx_gears:

2253.800 FPS

2253.400 FPS

2253.800 FPS

2253.800 FPS

2253.600 FPS

 

Więc coś jest chyba u ciebie nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, tylko co?

 

mese odinstalowalem.

sterowniki sciagnalem z liviny, po instalacji oczywiscie lipa z akceleracja wiec wkleilem do starego xorg.conf section device z XF86Config-4.

 

poza tym zmienilem tylko UseInternalAGPGART z "yes" na "no" bo na poczatku mialem ponizej 100 fps.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[jdoe@localhost ~]$ glxinfo

name of display: :0.0

display: :0 screen: 0

direct rendering: Yes

server glx vendor string: SGI

server glx version string: 1.2

server glx extensions:

GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,

GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,

GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig

client glx vendor string: ATI

client glx version string: 1.3

client glx extensions:

GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,

GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float,

GLX_ATI_render_texture

GLX extensions:

GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,

GLX_ARB_multisample

OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.

OpenGL renderer string: RADEON 9600 Generic

OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)

OpenGL extensions:

GL_ARB_multitexture, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_compiled_vertex_array,

GL_S3_s3tc, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program,

GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader,

GL_ARB_multisample, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,

GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,

GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,

GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,

GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,

GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,

GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_transpose_matrix,

GL_ARB_vertex_blend, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program,

GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers,

GL_ATI_element_array, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,

GL_ATI_map_object_buffer, GL_ATI_separate_stencil,

GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float,

GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATI_vertex_array_object,

GL_ATI_vertex_attrib_array_object, GL_ATI_vertex_streams,

GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_ATIX_texture_env_route,

GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,

GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax,

GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,

GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,

GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal,

GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,

GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texgen_reflection,

GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_compression_s3tc,

GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,

GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,

GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod_bias,

GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,

GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_vertex_shader,

GL_HP_occlusion_test, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_blend_square,

GL_NV_occlusion_query, GL_SGI_color_matrix, GL_SGIS_texture_edge_clamp,

GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_lod,

GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SUN_multi_draw_arrays

glu version: 1.3

glu extensions:

GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

 

visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav

id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat

----------------------------------------------------------------------

0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None

0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None

0x25 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None

0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None

0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None

0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None

0x29 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None

0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None

0x2b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None

0x2c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None

0x2d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None

0x2e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None

0x2f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None

0x30 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None

0x31 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None

0x32 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None

 

[jdoe@localhost ~]$ fglrxinfo

display: :0.0 screen: 0

OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.

OpenGL renderer string: RADEON 9600 Generic

OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zainstalowaniu najswiezszych sterow mam teraz cos takiego:

 

[jdoe@localhost ~]$ glxgears

9122 frames in 5.0 seconds = 1824.400 FPS

9364 frames in 5.0 seconds = 1872.800 FPS

9362 frames in 5.0 seconds = 1872.400 FPS

 

[jdoe@localhost ~]$ fgl_glxgears

1471 frames in 5.0 seconds = 294.200 FPS

1836 frames in 5.0 seconds = 367.200 FPS

1837 frames in 5.0 seconds = 367.400 FPS

 

xorg.conf zostal ten sam

 

nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale teraz we wlasciwosciach ekranu pokazuje mi "unknown video card"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jdoe widze ze cos nie tak z twoimi wynikami u mnie na radku 9550 128MB (przetaktowana) mialem 2400 fps na duronie 1600 (nie przetaktowany) i 512MB ram ale przyznam ze mialem podobne wyniki do twoich ale kiedy mialem plyte z AgpX4. nie opisałeś szczegółowo twojej konfiguracji sprzetu a moze jest dobrze.

 

a teraz z innej bajki teraz mam wynik glxgears w granicach 3500fps (sprzet patrz niżej) i uważam ze na ostatnich sterach ati ja odczułem nawet 30% przyrostu mocy

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nie wiem... w sumie teraz nie mam powodow do narzekan bo komp chodzi calkiem calkiem.

jak bede mial troche czasu to sprobuje przekomilowac jajko pod moj sprzet i wtedy moze wyniki podskacza.

 

czytalem na forum ze sa problemy jak sie ma plyte na nForce2 ale u mnie takowych nie bylo (no moze poza odpaleniem dzwieku w 5.1). stery nvidii przyjely sie bez zgrzytow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasze wyniki są godne pogardy. Na mojej świetnej konfiguracji:

Duron 800MHz

płyta główna ECS noname

GeForce2 MX 400

2x256MB SDRAM (jedna kość uszkodzona na 248MB(winda się wiesza, ale linux nie))

osiągnąłem następujący wynik:

[pat@localhost ~]$ glxgears

75 frames in 5.0 seconds = 15.000 FPS

3805 frames in 5.0 seconds = 761.000 FPS

1630 frames in 5.0 seconds = 326.000 FPS

1883 frames in 5.0 seconds = 376.600 FPS

3490 frames in 5.0 seconds = 698.000 FPS

2335 frames in 5.0 seconds = 467.000 FPS

2336 frames in 5.0 seconds = 467.200 FPS

2333 frames in 5.0 seconds = 466.600 FPS

1370 frames in 5.0 seconds = 274.000 FPS

1784 frames in 5.0 seconds = 356.800 FPS

1451 frames in 5.0 seconds = 290.200 FPS

 

To na początku to pewnie się jeszcze dobrze nie wczytało, a potem zacząłem ruszać myszką :D

Oczywiście, akceleracja działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...