jdoe Napisano Marzec 3, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2005 Udało mi sie odpalic akceleracje na FC3 kernel 2.6.10-1.741_FC3 ale wydaje mi sie ze wyniki jakie teraz mam sa zbyt niskie jak na moj sprzet (radeon 9600 (256MB) athlonaxp 2000+, 512 ramu) [jdoe@localhost ~]$ glxgears 5544 frames in 5.0 seconds = 1108.800 FPS 6308 frames in 5.0 seconds = 1261.600 FPS 6313 frames in 5.0 seconds = 1262.600 FPS [jdoe@localhost ~]$ fgl_glxgears 1080 frames in 5.0 seconds = 216.000 FPS 1193 frames in 5.0 seconds = 238.600 FPS 1202 frames in 5.0 seconds = 240.400 FPS dla porownania podaje wyniki jakie mialem przed upgradem systemu na jadrze 2.6.10-1.14_FC2 [jdoe@localhost jdoe]$ glxgears 8642 frames in 5.0 seconds = 1728.400 FPS 9438 frames in 5.0 seconds = 1887.600 FPS 9438 frames in 5.0 seconds = 1887.600 FPS jakies sugestie? z gory dzieki za pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skazi Napisano Marzec 3, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2005 Nie powinno tak być że masz taki spadek oto moje wyniki na 9550 (325Mhz rdzeń 450Mhz pamięci) Stery ati najnowsze reszta jak w podpisie: glx_gears: 2253.800 FPS 2253.400 FPS 2253.800 FPS 2253.800 FPS 2253.600 FPS Więc coś jest chyba u ciebie nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jdoe Napisano Marzec 3, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2005 no wlasnie, tylko co? mese odinstalowalem. sterowniki sciagnalem z liviny, po instalacji oczywiscie lipa z akceleracja wiec wkleilem do starego xorg.conf section device z XF86Config-4. poza tym zmienilem tylko UseInternalAGPGART z "yes" na "no" bo na poczatku mialem ponizej 100 fps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skazi Napisano Marzec 3, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2005 Pokaż co dają ci następujące komendy: glxinfo fglrxinfo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jdoe Napisano Marzec 3, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2005 [jdoe@localhost ~]$ glxinfo name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: Yes server glx vendor string: SGI server glx version string: 1.2 server glx extensions: GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig client glx vendor string: ATI client glx version string: 1.3 client glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float, GLX_ATI_render_texture GLX extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_ARB_multisample OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc. OpenGL renderer string: RADEON 9600 Generic OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25) OpenGL extensions: GL_ARB_multitexture, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_S3_s3tc, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_multisample, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_blend, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_element_array, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader, GL_ATI_map_object_buffer, GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float, GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATI_vertex_array_object, GL_ATI_vertex_attrib_array_object, GL_ATI_vertex_streams, GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_ATIX_texture_env_route, GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_vertex_shader, GL_HP_occlusion_test, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_blend_square, GL_NV_occlusion_query, GL_SGI_color_matrix, GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_border_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SUN_multi_draw_arrays glu version: 1.3 glu extensions: GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat ---------------------------------------------------------------------- 0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None 0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None 0x25 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None 0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None 0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None 0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None 0x29 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None 0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None 0x2b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None 0x2c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 None 0x2d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None 0x2e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 None 0x2f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None 0x30 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None 0x31 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None 0x32 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None [jdoe@localhost ~]$ fglrxinfo display: :0.0 screen: 0 OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc. OpenGL renderer string: RADEON 9600 Generic OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skazi Napisano Marzec 3, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2005 więc akceleracja działa, zainstaluj nowsze stery, ja na starych mialem 1400FPS a teraz mam 2200FPS w glxgears:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jdoe Napisano Marzec 3, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2005 po zainstalowaniu najswiezszych sterow mam teraz cos takiego: [jdoe@localhost ~]$ glxgears 9122 frames in 5.0 seconds = 1824.400 FPS 9364 frames in 5.0 seconds = 1872.800 FPS 9362 frames in 5.0 seconds = 1872.400 FPS [jdoe@localhost ~]$ fgl_glxgears 1471 frames in 5.0 seconds = 294.200 FPS 1836 frames in 5.0 seconds = 367.200 FPS 1837 frames in 5.0 seconds = 367.400 FPS xorg.conf zostal ten sam nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale teraz we wlasciwosciach ekranu pokazuje mi "unknown video card" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian915 Napisano Marzec 4, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 4, 2005 hmm jdoe widze ze cos nie tak z twoimi wynikami u mnie na radku 9550 128MB (przetaktowana) mialem 2400 fps na duronie 1600 (nie przetaktowany) i 512MB ram ale przyznam ze mialem podobne wyniki do twoich ale kiedy mialem plyte z AgpX4. nie opisałeś szczegółowo twojej konfiguracji sprzetu a moze jest dobrze. a teraz z innej bajki teraz mam wynik glxgears w granicach 3500fps (sprzet patrz niżej) i uważam ze na ostatnich sterach ati ja odczułem nawet 30% przyrostu mocy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jdoe Napisano Marzec 4, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 4, 2005 sam nie wiem... w sumie teraz nie mam powodow do narzekan bo komp chodzi calkiem calkiem. jak bede mial troche czasu to sprobuje przekomilowac jajko pod moj sprzet i wtedy moze wyniki podskacza. czytalem na forum ze sa problemy jak sie ma plyte na nForce2 ale u mnie takowych nie bylo (no moze poza odpaleniem dzwieku w 5.1). stery nvidii przyjely sie bez zgrzytow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _PaT Napisano Marzec 6, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 6, 2005 Wasze wyniki są godne pogardy. Na mojej świetnej konfiguracji: Duron 800MHz płyta główna ECS noname GeForce2 MX 400 2x256MB SDRAM (jedna kość uszkodzona na 248MB(winda się wiesza, ale linux nie)) osiągnąłem następujący wynik: [pat@localhost ~]$ glxgears 75 frames in 5.0 seconds = 15.000 FPS 3805 frames in 5.0 seconds = 761.000 FPS 1630 frames in 5.0 seconds = 326.000 FPS 1883 frames in 5.0 seconds = 376.600 FPS 3490 frames in 5.0 seconds = 698.000 FPS 2335 frames in 5.0 seconds = 467.000 FPS 2336 frames in 5.0 seconds = 467.200 FPS 2333 frames in 5.0 seconds = 466.600 FPS 1370 frames in 5.0 seconds = 274.000 FPS 1784 frames in 5.0 seconds = 356.800 FPS 1451 frames in 5.0 seconds = 290.200 FPS To na początku to pewnie się jeszcze dobrze nie wczytało, a potem zacząłem ruszać myszką Oczywiście, akceleracja działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się