Zitan Napisano Marzec 6, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 6, 2005 Witajcie to mój pierwszy post. Ale do rzeczy na (_linuxie_ → Linuksie) ORT nie znam się za dobrze (FC3 mam dopiero tydzień jest piękna tak na marginesie :-)) Udało mi się z powodzeniem zainstalować i skonfigurować go do własnych potrzeb. Chce jeszcze mieć działające gDesklets, ale przyznaje że już tracę cierpliwość powoli do tego programu może wy mi pomożecie??. Wersja gDesklets jaką posiadam to gDesklets-0.34.1. Kompilacja poszła bez zarzutu po upuszczeniu z moich żył sporej ilości krwi ale w końcu się udało. po wydaniu polecenia gdesklets na kącie zwykłego użytkownika pokazuje się. standardowe Starting gdesklets-daemon... Cannot establish connection to daemon: timeout! A oto zawartość pliku gdesklets:0.0.log Log messages of /home/admin/.gdesklets/gdesklets:0.0.log Error in sys.excepthook: Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/gdesklets/utils/__init__.py", line 23, in _pretty_excepthook deep_trace = True) File "/usr/local/lib/gdesklets/utils/ErrorFormatter.py", line 77, in format if (path and vfs.exists(path)): AttributeError: 'module' object has no attribute 'exists' Original exception was: Traceback (most recent call last): File "/usr/local/lib/gdesklets/gdesklets-daemon", line 114, in ? _gdesklets_main() File "/usr/local/lib/gdesklets/gdesklets-daemon", line 101, in _gdesklets_main from main.Starter import Starter File "/usr/local/lib/gdesklets/utils/ErrorFormatter.py", line 119, in _new_imp module = _old_imp(name, globs, locls, fromlist) File "/usr/local/lib/gdesklets/main/Starter.py", line 3, in ? from display.Display import Display File "/usr/local/lib/gdesklets/utils/ErrorFormatter.py", line 119, in _new_imp module = _old_imp(name, globs, locls, fromlist) File "/usr/local/lib/gdesklets/display/Display.py", line 4, in ? from TargetGroup import TargetGroup File "/usr/local/lib/gdesklets/utils/ErrorFormatter.py", line 119, in _new_imp module = _old_imp(name, globs, locls, f