drawdew Napisano Marzec 21, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 21, 2005 Kolejny problemik. Za pomocą apt, a dokładniej synaptica zainstalowałem wszystkie uaktualnienia do systemu. Niestety po restarcie nie mogę uzywać myszy!!! java script:emoticon('') smilieKtoś wie co jest grane?? Zauważyłem że aktualizacja obięła moduł hotFix, może on jest za to odpowiedzialny?? Pozdrawiam Mam FC 3 i jestem zielonym pingwinem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebOOl Napisano Marzec 21, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 21, 2005 smilieKtoś wie co jest grane?? Zauważyłem że aktualizacja obięła moduł hotFix, może on jest za to odpowiedzialny?? Ja wiem ... To aktualizacja kernela wpłyaneła na to i mysz masz podpiętą pewnie pod USB .. przepnij do PS/2 i mysz się obudzi .. zkałaszałem takiego BUGa na BUGZILL ale jeszcze nie ma żadnego odzewu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...