vojtek Napisano Marzec 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 27, 2005 Witam, Od kilku godzin próbuję zainstalować FC3, powoli idzie do przodu, lecz teraz stanąłem w miejscu i nie wiem co dalej. Najpierw był problem z uruchomieniem instalatora, potem z Grubem, z uruchomieniem FC3, az w koncu stanalem na uruchomieniu X'ow. Udalo mi sie juz uruchomic konsole, zmienilem w /etc/inittab init:5 na init:3. Teraz kiedy wpisze startx pojawia sie dosc szybko kilka linii kodu (nie jestem w stanie ich odczytac) a nastepnie ginie obraz i nic nie da się zrobić, za wyjątkiem ręcznego restartu. Posiadam ATI Radeona 9000, monitor Nec 1560vm - problem jest zapewne z konfiguracja xorg.conf. Niestety jestem totalnie początkujący w (_linuxie_ → Linuksie) ORT i za bardzo konfiguracja tego mi nie wychodzi. Próbowałem przez konsolę ściągnąć jakieś inne sterowniki do ATI, ale powodują one konflikt, przez co nie mogę ich zainstalować. Nie wiem już co mam robić, obecna konfiguracja xorg.conf to jest ta, którą napisał automatycznie instalator. Może ją tu wkleję: # XFree86 4 configuration created by pyxf86config Section "ServerLayout" Identifier "Default Layout" Screen 0 "Screen0" 0 0 InputDevice "Mouse0" "CorePointer" InputDevice "Keyboard0" "CoreKeyboard" EndSection Section "Files" RgbPath "/usr/X11R6/lib/X11/rgb" FontPath "unix/:7100" EndSection Section "Module" Load "dbe" Load "extmod" Load "fbdevhw" Load "glx" Load "record" Load "freetype" Load "type1" Load "dri" EndSection Section "InputDevice" Identifier "Keyboard0" Driver "kbd" Option "XkbModel" "pc105" Option "XkbLayout" "pl" EndSection Section "InputDevice" Identifier "Mouse0" Driver "mouse" Option "Protocol" "IMPS/2" Option "Device" "/dev/input/mice" Option "ZAxisMapping" "4 5" Option "Emulate3Buttons" "yes" EndSection Section "Monitor" Identifier "Monitor0" VendorName "Monitor Vendor" ModelName "NEC LCD1560V" DisplaySize 300 230 HorizSync 31.0 - 60.0 VertRefresh 55.0 - 75.0 Option "dpms" EndSection Section "Device" Identifier "Vi