LamerS Napisano Maj 13, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 13, 2005 Siema jestem początkujący. Chciałem się zapytać jak zrobić sobie klawy pulpit np. tak jak na tej stronce są przykładowe themes Czy potrzebne są do tego jakies odpowiednie programy nie wiem style trzeba jakieś pobrać i zanstalować. Posiadam FC3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mynus Napisano Maj 13, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 13, 2005 Posiadam FC3 a jakiego window managera uzywasz? KDE, GNOME, FLUXBOX? ten link co podales, to link do themow fluxboxa, wiec najpierw muszisz uzywac tego managera. Ale pod kazdym mozna zrobic sobie ciekawy pulpit. zobacz tutaj: http://www.lynucs.org/index.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perbeatus Napisano Maj 13, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 13, 2005 Gnome: www.gnome-look.org KDE: www.kde-look.org Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yoshi314 Napisano Maj 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 17, 2005 klawy pulpit mozna zrobic we wszystkim. pomalu robie kolekcje screenow z roznych wm na mojej stronce. teraz zabralem sie ze E17 i chyba szybko sie nie odkleje http://republika.pl/yoshi314/galeria.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuja Napisano Maj 18, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 18, 2005 ... teraz zabralem sie ze E17 i chyba szybko sie nie odkleje A pod Fedorą czy pod Gentoo To przez to E17 jakoś ostatnio ukrywasz się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr82 Napisano Maj 31, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Maj 31, 2005 yoshi314 fajne zrzutki na mojej stronie możecie znależć też troszke bajerków dla desktopu (_linuxa_ → Linuksa) ORT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...