MitS Napisano Lipiec 25, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 25, 2005 Witam! Na początku chciałem stwierdzić pewien fakt iż jestem jeszcze początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT oraz dopiero zaczynam zabawę z serwerami. Chciałbym was prosić o jakąś instrukcję jak postawić serwer (najlepiej MySQL) pod Fedora Core 4. Przy instalacji systemu zaznaczyłem wszystkie potrzebne opcje serwerowe i (_napewno_ → na pewno) ORT mam je zainstalowane więc potrzebna mi jest dokładna instrukcja. Instrukcja miała by dotyczyć takich zagadnień jak: 1. Odpalanie serwera 2. Katalogi w których przechowuje się strony internetowe 3. Obsługa php, mysql, asp, cgi, etc. 4. Jak mieć własny adres zważywszy na to że posiadam neostradę i mam zmienne IP 5. Inne Byłbym wdzięczny za waszą pomoc. Pozdro all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
forest Napisano Lipiec 25, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 25, 2005 1. /etc/init.d/mysqld start 2. /var/www/html/ 3. google.pl helion.pl 4. no-ip.com dyndns 5. taka rada na przyszłosc, jesli potrzebujesz rady, podpowiedzi to forum jest idealnym miejscem, aby o cos zapytac, natomiast jezeli potrzebujesz podręcznika to sobie go kup:) -- forest "life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...