nKodeR Napisano Sierpień 14, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 14, 2005 Mam problem (a jakże): Podczas odtwarzania plików muzycznych słyszalne są irytujące trzaski (najbardziej na niskich tonach, bo gdy usunąłem je w equalizerze, to było ich dużo mniej). Pojawiały się, w mp3 z zamontowanego dysku FAT z Windowsa XP oraz w ogg zgranych programem Sound Juicer. Nie próbowałem na innych plikach. Jestem początkującym użytkownikiem i mogłem coś skopać podczas poprzednich operacji, które nie zawsze wychodziły ntak, jak opisane było w poradnikach w internecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Sierpień 14, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 14, 2005 Trzaski, szumy. Czy w alsamixerze masz ustawiony kanał PCM na więcej, niż 80%? Jeżeli tak, to spróbuj zejść do tych 80 i sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nKodeR Napisano Sierpień 14, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 14, 2005 Czy w alsamixerze masz ustawiony kanał PCM na więcej, niż 80%? Jeżeli tak, to spróbuj zejść do tych 80 i sprawdz. Niestety nic to nie zmnienia. Gdy ustawiam na mnij (dużo mniej), to po podgłośnieniu głośników trzaski są nadal słyszalne. Problem występuje chyba tylko przy odtwarzaniu plików, ścieżka dźwiękowa w czasie grania we Frozen Bubble raczej działa bez problemu . Dodam, że nie jest to wina głośników, gdyż używam ich cały czas i WinXP trzasków nie ma (oraz przy włączeniu radia z wieży). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...