Skocz do zawartości

Problem Z Płytkami Fc4


shch0ta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ściągnąłem sobie Fedore Core 4 z mirrorów podanych na stronie oficjalnej, wypaliłem 4 płytki i wszystko było fajnie. Odpalił się instalator i (_wogóle_ → w ogóle) ORT ale Media Check (ten co sprawdza czy są dobrze nagrane płytki) wywala błąd na każdej płytce! Tzn. że niby każda jest źle ściągnięta lub źle nagrana. Dodam, że nagrywałem 2 razy i ściągnałem 1szą płytę także 2 razy i za każdym razem ten sam problem... Wiecie może co jest grane?

 

dodam jeszcze, że jestem początkującym Linuxowcem :D

 

z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc!

 

pozrdawiam

 

[Edit: ]

(_wogóle_ → w ogóle)
poprawiło mi chociaż napisałem dobrze :blink: chyba trzeba trochę zmienić ustawienia tego słownika :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw (przed wypaleniem) sprawdz sumy sha1.

poprawiło mi chociaż napisałem dobrze  chyba trzeba trochę zmienić ustawienia tego słownika

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=66797 ;-)

 

[edit]

 

PS. Może do ściągnięcia spróbuj użyć innego programu. Niektóre nie potrafią poprawnie ściągnąć pliku większego od pewnej wielkości (co prawda ta wielkość to 2 giga, ale nigdy nie wiadomo ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw (przed wypaleniem) sprawdz sumy sha1.

 

Jak to zrobić? bo niebardzo kapuję :D :lammer:

 

jedną płytkę ściągałem normalnie w firefoxie a inne w Getright'cie i w obu przypadkach tak samo źle jest :/...

 

 

 

PS. mnie na polskim uczyli, ze powinno być (_wogóle_ → w ogóle) ORT razem :blink::rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw (przed wypaleniem) sprawdz sumy sha1.

witam!