ajma Napisano Wrzesień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 16, 2005 Witam wszytskich -to mój pierwszy post (jestem nowicjuszem w (_linuxie_ → Linuksie) ORT i w fedorze no ale kiedyś trzeba zacząć) wiem że pytanie banalne ale jeśli ktoś może wyjaśnić co to jest repozytorium Extras, będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asasyn Napisano Wrzesień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 16, 2005 Miejsce w necie w którym są pliki uaktualnień, programów itp dla fedory. Plik odpowiedzialny za połączenie z tym miejscem to /etc/yum.repos.d/fedora-extras.repo. Niech ktoś mnie poprawi jak skopałem to wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faust_ Napisano Wrzesień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 16, 2005 Repozytorium to specjalny serwer z którego możesz ściągać biblioteki, programy poprzez program yum (polecam nakładkę yumex). Natomiast extras to repozytorium dodtakowe, w którym są pliki domyslnie nie instalaowane w systemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@perl Napisano Wrzesień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 16, 2005 to ja tez dorzuce swoje opare groszy Fedora-Extras to rzeczywiscie oprogramowanie dodatkowe dla Fedory i mimo iz jest rowniez (jak sam system) zupelnie darmowe, to przez pewne niuanse licencyjno-prawne nie moze zostac standardowo wlaczone do dystrybucji a repozytorium jest to miejsce (np. serwer, plyta DVD) ze zbiorem plikow rpm, czyli oprogramowania przygotowanego w formie pakietow (latwych do administrowania w systemie - instalacja/deinstalacjia itp.) aby w pelni korzystac z Fedora-Extras jak rowniez z innych repozytoriow z swietnym oprogramowaniem oraz sterownikami (np. Livna) pownienes odpowiednio skonfigurowac yuma: http://faq.fedora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...