szpila Napisano Wrzesień 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 22, 2005 Witam Jestem totalnie zielony w temacie i musze dzisiaj, ew. jutro(jak najszybciej) postawić dwa systemy na jednym kompie (na jednym dysku, tj notebook). Od czego zacząć, ja sformatowac partycje przy instalacji Windy? Który system lepiej postawić pierwszy? Pomożecie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemk Napisano Wrzesień 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 22, 2005 Od czego zacząć, ja sformatowac partycje przy instalacji Windy? Który system lepiej postawić pierwszy? Pomożecie? pomozemy 1. pierwsza stawiasz winde 2. jesli bedziesz chcial miec bezproblemowy dostep z linuksa do partycji z winda, wtedy windowsa zainstaluj na fat32 3. na nieprzydzielonym miejscu zadnym partycjom miejscu instalujesz linuksa 4. jesli z poziomu "windyNT" chcesz miec dostep do partycji linuksowej to polecam ext2ifs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpila Napisano Wrzesień 22, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 22, 2005 Ok dzieki, czyli Instaluje WINXP, i dziele partycje np tak: 5 GB na system podstawowa fat32 , 15 GB na dane rozszerzona fat32, i zostawiam 10 GB na (_linuxa_ → Linuksa) ORT niepodzielone/nieprzydzielone wcale? i jak juz mam Win xP , to wkładam płytke od FC4 i męcze się z tymi parametrami dysków które mozna odczytac w Biosie ? liczba cylindrów ip.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...