kuzma Napisano Wrzesień 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 26, 2005 Witam! Mam pewną obawę dotyczącą instalajcji Fedory Core 4. Na jednym dysku mam zainstalowanego win xp. Natomiast na (_linuxa_ → Linuksa) ORT przeznaczylem drugi. Jako ze jestem zielony boję sie o windowsowe partycje. Podczas instalacji wybieram reczny podzial disk druidem i tu wlasnie mam problem: tworząc partycje (_linuxowe_ → linuksowe) ORT na dysku przeznaczonym na (_linuxa_ → Linuksa) ORT (tym drugim) pojawia mi sie takie pole do zaznaczenia "Dozwolone dyski" i tam jest takze dysk na ktorym stoi win. Czy mam to zaznaczac czy nie, a jesli tak to na ktorych partycjach?? Prosze o pomoc;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grasnal Napisano Wrzesień 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 26, 2005 Zawsze mozesz odpiac dysk z win podczas z instalacji FC, wtedy bedziesz mial pewnosc ze nic zlego sie z oknami nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzma Napisano Wrzesień 26, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 26, 2005 Tylko czy po instalacji i podpieciu spowrotem dysku z Win bede mial mozliwosc wyboru systemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Zuk87 Napisano Wrzesień 26, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 26, 2005 Tylko czy po instalacji i podpieciu spowrotem dysku z Win bede mial mozliwosc wyboru systemu ? Tak, poczytaj to i przeglądnij forum, było już o tym troche pisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuzma Napisano Wrzesień 26, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 26, 2005 FC 4 Zainstalowany;] Tyle, że grub nie widzi mi windowsa. Rozumiem, że musze to dodać w pliku konfiguracyjnym grub.conf ? Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...