marcintom Napisano Listopad 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 17, 2005 System : FC4 Hardwar : Intel Centrino ( ProWirles2200BG ) Jestem początkujący. Postanowiłem uruchomić kartę wifi na moim laptopie. Mam narazie tylko dostęp do drugiej karty wifi w innym laptopie i chcialem zestawic poloczenie ad-hoc. W zasadzie nie wiem czy mam racje ale wydaje mi sie ze sterowniki do tej karty zainstalowaly sie przy instalacji systemu. A to dlatego że w dmesg wywala mi to : ipw2200: Intel(R) PRO/Wireless 2200/2915 Network Driver, 1.0.0 ipw2200: Intel(R) PRO/Wireless 2200/2915 Network Driver, 1.0.0 ipw2200: Copyright(c) 2003-2004 Intel Corporation ipw2200: Detected Intel PRO/Wireless 2200BG Network Connection ipw2200: Radio Frequency Kill Switch is On: ipw2200: ipw-2.2-boot.fw load failed: Reason -2 ipw2200: Unable to load firmware: 0xFFFFFFFE ipw2200: Failed to up device No ale jak sami widziecie zastanawia mnie ten faild przy ładowaniu firmware'u czy to uniemozliwia mi odpalenie tej karty ? - w zasadzie jak narazie cos mi uniemożliwia tylko sam nie wiem co :] Mam sterowniki ze strony intela ale to jest ta sama wersja 1.0.0 wiec nie ma sensu chyba bawic sie w reinstalacje bo na dzien dzisiejszy to i tego zrobic nie potrafie. (_acha_ → aha) ORT w drugim laptopie wlaczylem winxp ustawilem poloczenie na ad-hoc wylaczylem szyfrowanie wep wylaczylem wszystkie firewalle, ustawilem ESSID na toshiba. Potem w moim laptopie z FC4 ustawilem mode na Ad-Hoc na eth1 bo na tym chyba jest karta. ustawilem oczywiscie rowniez essid toshiba no i w zasadzie widze to eth1 unassociated ESSID:"toshiba" Mode:Ad-Hoc Channel=0 Cell: 00:00:00:00:00:00 Bit Rate=0 kb/s Tx-Power=20 dBm RTS thr:off Fragment thr:off Encryption key:off Power Management:off Link Quality:0 Signal level:0 Noise level:0 Rx invalid nwid:0 Rx invalid crypt:0 Rx invalid frag:0 Tx excessive retries:0 Invalid misc:0 Missed beacon:0 no ale nie mam pojecia co dalej pozatym probowalem przypisywac "ifconfigiem" numer ip na stale d