PAWEŁ124 Napisano Grudzień 12, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 12, 2005 Witam - jestem bardzo początkujący Proszę poradźcie - co mam zrobić aby FC4 wykrył moją kartę muzyczną Echo MIA ???? Podobno biblioteki ALSA są już w FEDORCE standardowo, ale on jej mimo to nie widzi Sterowników do tej karty nie można znaleźć w necie - obsługuje ją niby ALSA ale jak ją o tym powiadomić ? używam GNOME bez KDE pod terminalem komenda modinfo souncore nie jest rozumiana przez interpreter - co mnie dziwi ? więc nie mogę ustalić nr ID karty potrzebnego do ALSA soundoff też nie jest rozumiane z której strony najlepiej się za to zabrać może robie jakiś błąd, kolejność działań ? Co mogę sprawdzić i jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gryhild Napisano Grudzień 13, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 13, 2005 W sumie jest kilka wyjść Zacznijmy od tego, próbowałeś wydać komendę alsaconf ? Możliwe że fedorowe jajko mal ipe jeśli chodzi o tą kartę, więc możesz spróbować kompilacji lub rekompilacji jajka Bash może nie rozumieć poleceń, gdzyż niektóre są dedykowane dla (_root'a_ → roota) ORT więc musisz podać : su - (su z kreską) A następnie wpisać haslo. Pokaż jeszcze co zwraca Ci lspci Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWEŁ124 Napisano Grudzień 14, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 14, 2005 - DZIEKI udało się już coś więcej zlokalizować Choć komendy alsaconf nie zrozumiał, to lspci dało wynik Między innymi 02:01.0 Multimedia controller: Motorola DSP56361 Digital Signal Processor (rev 01) fizycznie widzi kartę, lecz jak ją odpalić nie wiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...