exoticbird Napisano Grudzień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 (edytowane) Nic nie pomoglo chyba tego nie zrobie Edytowane Grudzień 18, 2005 przez exoticbird Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faust_ Napisano Grudzień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 Odpal gierkę w konsoli i zobacz jaki erorr pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacar Napisano Grudzień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 Sprawdz czy dobrze sie zainstalowaly stery : su fgl_glxgears jak testowa animacja chodzi plynnie to wszystko ok .Jezeli tak nie jest przeinstaluj stery ,jezeli wszystko ok zrob jak mowi Faust_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzeszko Napisano Grudzień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 ja wywaliłem stery z ati i zainstalowałem te livny poprzez yuma yum install ati-fglrx kernel-module-fglrx-$(uname -r) wszystko mi smiga, nawet Kol Of Djuti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exoticbird Napisano Grudzień 16, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 Bacar zrobilem, tak jak mowiles. Animacja chodzi plynnie.N ajgorsze jest to ze w konsoli za bardzo nie widac jakis bledow, np w quake3 mam tal: Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002 ----- FS_Startup ----- Current search path: /root/.q3a/baseq3 /usr/local/games/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files) /usr/local/games/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files) /usr/local/games/quake3/baseq3 ./quake3.x86/baseq3 ---------------------- 4073 files in pk3 files execing default.cfg execing q3config.cfg couldn't exec autoexec.cfg Hunk_Clear: reset the hunk ok ------- Input Initialization ------- Joystick is not active. ------------------------------------ ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization Complete ----- ----- R_Init ----- ...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display ...setting mode 3: 640 480 Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2 XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized XFree86-VidModeExtension Activated at 640x480 Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display. GL_RENDERER: RADEON 9200 Series DDR Generic Initializing OpenGL extensions ...ignoring GL_S3_s3tc ...ignoring GL_EXT_texture_env_add ...using GL_ARB_multitexture ...using GL_EXT_compiled_vertex_array XF86 Gamma extension initialized GL_VENDOR: ATI Technologies Inc. GL_RENDERER: RADEON 9200 Series DDR Generic GL_VERSION: 1.3.1030 (X4.3.0-8.20.8) GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048 GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 6 PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits) MODE: 3, 640 x 480 fullscreen hz:N/A GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits CPU: rendering primitives: single glDrawElements texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST picmip: 1 texture bits: 0 multitexture: enabled compiled vertex arrays: enabled texenv add: disabled compressed textures: disabled Initializing Shaders ...loading 'scripts/lightningnew.shader' ...loading 'scripts/explode1.shader' ...loading 'scripts/gfx.shader' ...loading 'scripts/tim.shader' ...loading 'scripts/base.shader' ...loading 'scripts/base_button.shader' ...loading 'scripts/base_floor.shader' ...loading 'scripts/base_light.shader' ...loading 'scripts/base_object.shader' ...loading 'scripts/base_support.shader' ...loading 'scripts/base_trim.shader' ...loading 'scripts/base_wall.shader' ...loading 'scripts/common.shader' ...loading 'scripts/ctf.shader' ...loading 'scripts/eerie.shader' ...loading 'scripts/gothic_block.shader' ...loading 'scripts/gothic_floor.shader' ...loading 'scripts/gothic_light.shader' ...loading 'scripts/gothic_trim.shader' ...loading 'scripts/gothic_wall.shader' ...loading 'scripts/hell.shader' ...loading 'scripts/liquid.shader' ...loading 'scripts/menu.shader' ...loading 'scripts/models.shader' ...loading 'scripts/organics.shader' ...loading 'scripts/sfx.shader' ...loading 'scripts/shrine.shader' ...loading 'scripts/skin.shader' ...loading 'scripts/sky.shader' ...loading 'scripts/test.shader' ----- finished R_Init ----- ------- sound initialization ------- ------------------------------------ ----- Sound Info ----- sound system is muted 1 stereo 32768 samples 16 samplebits 1 submission_chunk 22050 speed 0x27c000 dma buffer No background file. ---------------------- Sound memory manager started Loading vm file vm/ui.qvm. VM file ui compiled to 594408 bytes of code ui loaded in 1963008 bytes on the hunk 35 arenas parsed 32 bots parsed --- Common Initialization Complete --- Opening IP socket: localhost:27960 Hostname: localhost.localdomain Alias: localhost IP: 127.0.0.1 Started tty console (use +set ttycon 0 to disable) ^5PunkBuster Client: PunkBuster Client (v0.993 | A0) **DISABLED** ^3PunkBuster Server: PunkBuster Server (v0.993 | A0 C0.0) **DISABLED** ----- CL_Shutdown ----- RE_Shutdown( 1 ) ----------------------- ----- CL_Shutdown ----- ----------------------- Shutdown tty console [root@localhost quake3]# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacar Napisano Grudzień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 Nie instalowalem Q3 ale czy nie trzeba po instalacji przeniesc jakis plikow z wingrozy??Jak sie myle to mnie poprawcie ; Czy z kazda gra sie tak dzieje czy tylko z 3D?? PS.Sprobuj odpalic cos w cededze lub w wine(oczywscie 3d) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exoticbird Napisano Grudzień 16, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 Dzieje sie tak z kazda gra. Wiem ze do q3 trzeba przeniesc pk.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzeszko Napisano Grudzień 16, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 16, 2005 A wklej tutaj fglrxinfo, chciałbym coś zobaczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exoticbird Napisano Grudzień 17, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 17, 2005 [mimichaa@localhost ~]$ fglrxinfo display: :0.0 screen: 0 OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.2.1) Zainstalowalem sterowniki metoda z faq. Jak widac nie mam wlaczonej akceleracji. Nie wiem juz, co mam robic. Dzis rano byl format dysku i reinstalka fedory. Jestem zalamany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gryhild Napisano Grudzień 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 17, 2005 O prucz fglrx musisz mieć jeszcze dwa inne moduły załadowane. agpgart - wiadomo obsługa agp No moduł od płytki zależny, ja mam na na via, więc modulik : via-agp Pozdrawim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exoticbird Napisano Grudzień 17, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 17, 2005 eeee a gdzie moge znalezc te moduly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gryhild Napisano Grudzień 17, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 17, 2005 modprobe -l - pokazuje wszystkie moduliki lsmod - załadowane w tej chwili Moduły są w /usr/lib/module, chyba Pozdrawim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exoticbird Napisano Grudzień 17, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 17, 2005 Nic nie skutkuje. Akceleracja niby wlaczana a gry nie chodza. O co biega??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się