Skocz do zawartości

Blokada Skrzynki

megi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Pod względem znajomości obsługi KADU jestem w 100% laikiem rolleyes.gif .

Kiedy próbowałam wysyłać wiadomości do znajomych na gg , w momencie potwierdzenia opcji WYŚLIJ

na ekranie pojwił mi sie komunikat

Skrzynka odbiorcza kontaktu jest pełna.Wiadomość nie zostanie wysłana.

Czy ktoś może mi pomóc smile.gif ??

Megi

Nie no ja w kadu to codziennie mam ten komunikat ze skrzynka zapelniona, i za kazdym razem jest to niedostepny kontakt.

Jelsi jest tlyko niewidoczny wiadomosc dochodzi bez problemu.

to jest całkowicie niezalezne od Kadu. To wlasciciel serwerow gg z powodu np. przeciazenia sieci (wyłaczyli na Wielkanoc i nowy rok jak zyczenia lataly, w nadmiernej ilosci, po sieci. Choc wczoraj tez tak było) wyłacza przechowywanie wiadomosci niedostepnym. Wyłacza i tyle...

Kadu jest o tyle lepsze że wykrywa to i normalnie informuje uzytkownika "sory kolego, nie ma sensu wyslac tej wiadomosci bo ona i tak nie zostanie dostarczona, wiec poczekaj az kontakt bedzie online"

Mowienie o transportach jabbera "bo lepsze" nie ma tu sensu bo są gorsze, nie wykrywaja tego (notabene tak samo jak oryginalny klient gg) a powinny. Kadu wykrywa i tu ma kolejnego plusa.

http://www.kadu.net/forum/viewtopic.php?t=...iorcza+kontaktu

Mowienie o transportach jabbera "bo lepsze" nie ma tu sensu bo są gorsze, nie wykrywaja tego (notabene tak samo jak oryginalny klient gg) a powinny. Kadu wykrywa i tu ma kolejnego plusa.

Nie bo lepsze, tylko ponieważ przeważnie działają, a jak nie działają to to nadal działa cała reszta bądź transport na innym serwerze i w tym sensie idea transportów w porównaniu z Kadu wygrywa.