bart119 Napisano Styczeń 13, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 13, 2006 Wiatm Jestem początkującym urzytkownikiem Fedory C. 4 próbowalem zainstalować Mplayera z opisu z tego portalu http://www.fedora.pl/index.php?option=content&task=view&id=55 no i zatrzymalem się na punkcie w którym mam odpalić "w GNOME Multimedia -> Movie Player" a ja nic takiego nie widzie. Odpalajac z kąsoli gmplayer mam coś takiego bash: gmplayer: command not found nie wiem co mam teraz zrobić proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Styczeń 13, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 13, 2006 Weź, dodaj repa do yuma (szukaj na forum) i przez niego zainstaluj mplayera. gmplayer: command not found Poprawnie go nie zainstalowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart119 Napisano Styczeń 13, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 13, 2006 Weź, dodaj repa do yuma (szukaj na forum) i przez niego zainstaluj mplayera. gmplayer: command not found Poprawnie go nie zainstalowałeś. Za bardzo nie wiem co to jest ten rep i jak go dodać do yum? A tak w ogóle po co jest ten rep? A na forum nie mogę na ten temat nic znaleść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gryhild Napisano Styczeń 13, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 13, 2006 Jak pewnie Ci wiadomo yum jest menadżeram pakietów umożliwiającym ich bezproblemową instalację w raz z zależnościami, zapraszam do : man yum Ten cały yum kożysta z tak zwanych repozytoriów pakietów. Domyślnie jest tylko kilka a co by mieć dostęp do całego oprogramowania zaleca się dodanie kilku innych, jak np. livna. Wpisz na forum w wyszukiwarce repozytoria i się wyświetli Spróbuj mplayer To chyba tyle na ten temat, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...