Skocz do zawartości

Błąd Instalacji Fedory


Coock

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym userem (_linuxa_ → Linuksa) ORT, wybrałem Fedora bo jest podobno najprzystępniejsza. Jednak już na początku pojawił się problem. Zaznaczam, że jestem zaawansowanym użykownikiem Windowsa, znam się na komputerach i chciałem poprostu rozwinąć horyzonty :smile:

 

Problem jest następujący: uruchamiam z oryginalnej i nie porysowanej płytki Fedora Core 3 kreator instalacji. Instalacja wywaliła mi się już kilka razy, więc wybieram tylko środowisko graficzne KDE i potrzebne do działania systemu pakiety. Instalacja rozpoczyna się. Po chwili ( w różnych momentach, raz nawet w połowie instalacji ) wyskakuje "Nieodwracalny błąd 5xx . Instalacja zostanie przerwana. Błąd może być spowodowany uszkodzeniem nośnika (sprawdzałem, oryginał, bez najmniejszych uszkodzeń), brakiem miejsca na dysku ( sam utworzyłem w Partition Magicu 8 partycję Extended 2 o wielkości 25 Gb, którą dodatkowo sformatował istalator Fedory ) lub innymi błędami.

 

Mam dwa dyski fizyczne na pierwszym zaintalowany jest Windows XP, na drugim dysku mam 3 partycje, jedna należy do (_linuxa_ → Linuksa) ORT (czy to może miec jakieś znaczenie?)

 

Myślę, że przybliżyłem problem najlepiej jak mogłem, serdecznie dziękuję za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, ale spróbuj stworzyć puste miejsce Partition Magic'em ale niech ono będzie partycją podstawową, no i weź pod uwagę, że w sumie na całym dysku (jeśli masz na nim windę), nie może być więcej niż 4 partycje podstawowe.

 

pzdr

 

walwat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, ale spróbuj stworzyć puste miejsce Partition Magic'em ale niech ono będzie partycją podstawową, no i weź pod uwagę, że w sumie na całym dysku (jeśli masz na nim windę), nie może być więcej niż 4 partycje podstawowe.