bisz Napisano Luty 28, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 28, 2006 w konsoli gry mam taki komunikat /dev/dsp: Input/output error Could not mmap /dev/dsp noi dzwieku nie ma :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gryhild Napisano Luty 28, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 28, 2006 Spróbuj alsaconf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Other Napisano Luty 28, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 28, 2006 Bardzo dużo informacji :U Z tego co widzę to prawdopodonie QUake albo ET. Jeżeli ET to z roota przed kazdym odpaleniem wklejasz komende z roota: echo "et.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss & echo "et.x86 0 0 disable" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss Jeżeli quake to odpowiednio zmieniasz et.x86 na quake2.x86 czy jak sie tam ten plik nazywa ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisz Napisano Marzec 3, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2006 q3. glosu nadal nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwiazdor_online Napisano Marzec 21, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 21, 2006 Właśnie męczę się w tym temacie. Próbuję odpalić przez artsdsp -m, ale ten skrypt "zabija" mi zmienne systemowe i każdy program odpalony tym sposobem "głupieje". Any ideas? /edit I am a genious!!! Skopiowałem plik /opt/kde/bin/artsdsp do /usr/local/games/quake3 i dopisałem na końcu: LD_PRELOAD=$LD_PRELOAD:/usr/lib/libGL.so.1 export LD_PRELOAD cd "/usr/local/games/quake3" exec "$@" exit $? Stamtąd odpaliłem ./artsdsp -m quake3.x86 i działa!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się