Skocz do zawartości

Nvidia 6600

rajcho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam pytanie, przegladam juz to forum dosc dlugo i probuje zainstalowac drivery do karty GF6600. Mam fedora core 3.

Na poczatku zanim trafilem na forum zainstalowalem drivery ze strony nvidia.com. Niby poszlo ale caly czas jak odpalam narzedzie display to pokazuje mi geforce 2 mx (generic). Walczylem i pewnie nasmiecilem strasznie (dodaje ze jestem zielony totalnie jesli chodzi o linuksa, ale musze na nim teraz troche pracowac do pracy dyplomowej). Instalowalem tak jak w faq przez yuma, wywalalo mi bledy ktore byly opisywane na forum ale nie potrafilem sobie z tym poradzic.

Teraz jednak uruchomilem nvidia-setting pojawia mi sie takie ladne okienko, pojawia sie ze jest chipset 6600 ale w oknie konsoli jest pelno errorow typu:

ERROR: Unable to assign attribute DigitalVibrance specified on line 18 of
      configuration file '/root/.nvidia-settings-rc' (no Display connection).

ERROR: Unable to assign attribute ImageSharpening specified on line 19 of
      configuration file '/root/.nvidia-settings-rc' (no Display connection).

Moglibyscie mi pomoc. Przyznaje ze jak czytam o kompilacji jadra to nie mam pojecia co to jest. sad.gif

Według mnie (co nie oznacza że mam rację), FC 3 jest dość stara i część nowszych rzeczy (np. Twoja karta grafiki) może nie współpracować poprawnie. Za tydzień pojawi się FC 5, poczekaj jeszcze tyle i zabierz się za nią. Będziesz miał o wiele mniej problemów.

Według mnie (co nie oznacza że mam rację), FC 3 jest dość stara i część nowszych rzeczy (np. Twoja karta grafiki) może nie współpracować poprawnie.

nie przesadzaj ze FC 3 to taki staroc wink.gif

Za tydzień pojawi się FC 5, poczekaj jeszcze tyle i zabierz się za nią. Będziesz miał o wiele mniej problemów.
wręcz przeciwnie, myśle, że przez pierwsze 2 miesiące będzie miał o wiele więcej problemów, zanim developerzy nie ponaprawiają/dopracują FC5 biggrin.gif