MaciekFR Napisano Marzec 29, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 29, 2006 Z góry prosze o lagodne potraktowanie bo jestem totalnym laikiem. A problemy mam następujące : 1.Zamountowały mi sie automatycznie partcje Windowsa (NTFS) ale jak próbuje do nich sie dostac dostaje komunikat: "Permision Denied" - nawet pod root-em. O co chodzi ?? 2.Mam dziwny problem z RPM. Jak miałem Mandrive 2006 wystarczyło kliknąć i sie instalowało a tym razem KDE prosi mnie o wybranie programu którym mam otworzyć. Co mam z tym zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vip13 Napisano Marzec 29, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 29, 2006 1.poszukaj na forum i FAQ 2.rpmy instaluje sie poleceniem z pod konsoli; rpm -Uvh *.rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamillys Napisano Marzec 29, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 29, 2006 Zobacz, jaki program instaluje je w GNOME. To samo polecenie podaj tak, gdzie cię prosi o nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asasyn Napisano Marzec 29, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 29, 2006 Z góry prosze o lagodne potraktowanie bo jestem totalnym laikiem. Jeżeli się nie chcesz zniechęcić do linuksa to zapomnij o fedorze. Im szybciej tym lepiej. FC5 jest ładna, szybka i to wszystko.Gdy zechcesz w niej cos zrobić to dopiero wtedy zaczną się twoje kłopoty. Ze szczerego serca polecam dystrybucję slackware, zresztą teraz spod niego piszę. Jest trochę trudniejszy ale nigdy nie sprawia niespodzianek, nad wszystkim panujesz i nie wytnie ci połowy systemu przy usuwaniu jednego programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...