Skocz do zawartości

Fc2 I Dell Optiplex Gx400?


creed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Sprawa wygląda tak że niedawno zmieniłem komputer na Dell OptiPlex GX400 (P4 1.7Ghz, chipset Intel 850, zintegrowana muzyka i sieć) i nie mogę zainstalować Fedorki Core 2 która na PII@350Mhz chodziła git. Po wybraniu trybu instalacji (bez względu czy graficzny czy tekstowy) uruchamia się anaconda i dostaję "install exited abnormally", po czym wszystko zostaje odmontowane i czeka na reboot. Jestem początkującym z linuxem ale instalowałem na starym kompie i wszystko działalo więc...to chyba nie z mojej niewiedzy. Zastanawiam się nad tym czy czasem nie jest mi potrzebna wersja na "x86_64" bo w Zamówieniach znalazłem taką wersję a nie wiem czy P4 jest prockiem 64 bitowym? W każdym razie będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie a może ktoś ma taki sprzęt i u niego jest wszystko git. HELP!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc:

-bios mam najnowszy więc odpada;

-"acpi" mogę wyłączyć z poziomu biosu ale bardziej by mi pomogło gdybyś napisał za co jest odpowiedzialne bo nic mi po tym że się zainstaluje - ja szukam przyczyny;

-podobnie "apm";

 

(_wogule_ → w ogóle) ORT to udało mi się zainstalować ale po wyłączeniu karty dzwiękowej (zintegrowana ADI 1885) którą (_puźniej_ → później) ORT wykrywa normalnie!?!

instaluje się także z komendą "noprobe" i wykrywa muzykę tyle tylko że nie ma dzwięku w głośnikach!?! aha, czy instalując z komendą "noprobe" muszę (_puźniej_ → później) ORT coś dodatkowo doinstalowywać?

przy normalnych ustawieniach po przełączeniu procesora w tryb compatible dostałem komunikat:

"XIO: fatal IO error 104 (connection reset by peer) on X server ":1.0" after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining"

 

nie bardzo wiem o co chodzi.

czy ktoś ma na to jakąś radę?

 

------------------------------------