BugsBunny Napisano Październik 14, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Październik 14, 2006 Na początku mówie że używałem opcji szukaj przez pare godzin i znalazłem wiele jednak i tak sobie nie poradziłem Próbowałem metodą z terminalu mount -t ntfs /dev/sda7 /mnt/F -o umask=00 i pokazuje mount: unknown filesystem type 'ntfs' Nie mam pojęcia co zrobić z tym fanten i dodaje że jestem początkujący w świecie Linuksa fdisk -l Disk /dev/sda: 120.0 GB, 120059362816 bytes 255 heads, 63 sectors/track, 14596 cylinders Units = cylinders of 16065 * 512 = 8225280 bytes Device Boot Start End Blocks Id System /dev/sda1 * 1 1254 10072723+ 7 HPFS/NTFS /dev/sda2 1255 14596 107169615 f W95 Ext'd (LBA) /dev/sda5 2504 2727 1799248+ 7 HPFS/NTFS /dev/sda6 2728 8075 42957778+ 7 HPFS/NTFS /dev/sda7 8076 14596 52379901 7 HPFS/NTFS /dev/sda8 1255 2401 9213214+ 83 Linux /dev/sda9 2402 2503 819283+ 82 Linux swap / Solaris gdzieś doczytałem że trzeba jakiś pakiet zainstalować żeby działało NTFS ale co i jak nie wiem więc licze na Waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M&M Napisano Październik 14, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Październik 14, 2006 Najpierw sciagasz z pod konsoli z pod (_root'a_ → roota) ORT yum install kmod-ntfs nastepnie pod konsola (pod rootem) wpisujesz np. mkdir /mnt/disk nano /etc/rc.local wpisujesz na koncu te dwie linijki modprobe ntfs mount /dev/sda7 /mnt/disk/ powodzenia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...