Mati_17 Napisano Listopad 14, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 14, 2006 Witam Wstawiłem wczoraj na swój serwer WWW Torrentflux-a, wszystko działa poprawnie, do momentu gdy zaczyna (_kożystać_ → korzystać) ORT ze skryptów (bodajże CGI, ale chyba nie tylko) wtedy zaczyna się wykrzaczać. Po dogłębnym oblukaniu tematu stwierdziłem, że SELinux nie pozwala na wykonywanie skryptów z katalogu /var/www/html/ Jak umieścić Torrentflux-a na serwerze, aby wszystko działało poprawnie, chciałbym ominąć ingerowanie w politykę SELinuxa. Czy jest możliwość takiego rozłożenia plików na serwerku aby bez problemu sie wykonywały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Listopad 14, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 14, 2006 Czy jest możliwość takiego rozłożenia plików na serwerku aby bez problemu sie wykonywały?Nie znam się za bardzo, ale o ile wiem (google twoim przyjacielem) to skrypty cgi powinny siedziec w katalogu cgi-bin. Nie wiem czy to zwyczajowe czy wymaganie systemu Jest o tym od groma po sieci - poszukaj trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ponury Napisano Listopad 14, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 14, 2006 Bez drobnej ingerencji chyba się nie obędzie i jeszcze config apacha trzeba trochę pozmieniać. Nie pytaj jak ja tylko jakiś gdzieś artykuł o tym czytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...