Lipa84 Napisano Grudzień 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 9, 2006 Czesc! Na wstepie powiem, ze jestem zielony jesli iidzie o linuksa, wiec prosze o prosta odpowiedz. Mam w sumie 3 dyski SATA. dwa z nich (sata1 i sata2) mam zrobione w RAID 0 - stiping - i to mam od dawna ostatnio kupilem trzeci dysk (sata3) - tu mam fedore 6 ( partycje boot, /, swap i home - prawie default) i troche wolnego miejsca - tam w przyszlosci zrobie jeszcze jedna partycje. Na raidzie mam 2 partycje - podstawowa - winxp i rozszerzona - dane - obie ntfs podczas instalacji zaznaczylem zeby GRUB byl w MBR sd3 fedora uruchamia sie normalnie ale win xp pojawia sie tylko napis: rootnoverify (hd1,0) chainloader +1 i nic wiecej. POLACZENIE POSTÓW-Kamills szukalem na juz na forum, bo podobnych problemów tu jak mieczy pod Grunwaldem, ale nie dalem rady nic poradzic. POMOCY!!! komputer to AMD athlon64 X2 4600AM2, ASUS M2N32 SLI Deluxe, 2x1GB PDP DDR2 800, GF7900GT dodam, ze jak odlaczylem dysk od komputera (sata3) to wingroza odpalila sie normalnie, zatem problem lezy w grubie jak sie zapewne domyslacie nie usmiecha mi sie za kazdym razem podpinac/odpinac dysku wiec prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Grudzień 10, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 10, 2006 dodam, ze jak odlaczylem dysk od komputera (sata3) to wingroza odpalila sie normalnie, zatem problem lezy w grubie jak sie zapewne domyslacie nie usmiecha mi sie za kazdym razem podpinac/odpinac dysku wiec prosze o pomoc Pokaz co pokazuje fdisk -l Kamills Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...