Gość Napisano Luty 8, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 8, 2004 Witam, niedawno zainstalowałem system Fedora Cora i mam problem z przeglądarką mozilla.Zaznaczam iż jestem zielony jesli chodzi o systemy linux, gdy wpisuję w owej przeglądarce adres jakieś stroeny www lub klikam na linka do strony pojawia się okno Alert o następującej treści: www.onet.pl could not be found. Please chech the name and try again. Co może być spowodowane tym błędem(?) ? Myślę, że konfigurację z internetem ma ustwioną poprawnie...wpisaływałem ip. maske podsciei i brame....póżniej reset z zapisaniem zmian i to samo...zaznaczam, że operacje te wykonywałem z poziomu zwykłego usera, nie roota. Proszę o pomoc :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Luty 8, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 8, 2004 A ja ci jednak radze sprawdzić ustawienia sieci :? A spróbuj jeszcze innym progsem, np. Galeonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Luty 8, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 8, 2004 No własnie sprawdzałem pingiem w konsoli czy jak się to u was nazywa i pisze mi to samo co na windzie gdy nie ma połączenie-zła nazwa hosta. To pewnie zła konfiguracja internetu..mam sterowniki do karty siecoowj na dyskietce ale kto mi powie jak mam je zainstalować....jakimi komendami(?)...(_wogóle_ → w ogóle) ORT co mam robić? systame wygląda ładnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikosz Napisano Luty 9, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2004 moze firewall moze iptables zle skonfigurowane wiem ze kiedys w rh 9.0 podczas instalacji zaznaczylem w opcjach firewolla (high) to mi sie stronki nie odpalaly pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...