Skocz do zawartości

Problem z Mozillą


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno zainstalowałem system Fedora Cora i mam problem z przeglądarką mozilla.Zaznaczam iż jestem zielony jesli chodzi o systemy linux, gdy wpisuję w owej przeglądarce adres jakieś stroeny www lub klikam na linka do strony pojawia się okno Alert o następującej treści: www.onet.pl could not be found. Please chech the name and try again. Co może być spowodowane tym błędem(?) ? Myślę, że konfigurację z internetem ma ustwioną poprawnie...wpisaływałem ip. maske podsciei i brame....póżniej reset z zapisaniem zmian i to samo...zaznaczam, że operacje te wykonywałem z poziomu zwykłego usera, nie roota. Proszę o pomoc :?: :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie sprawdzałem pingiem w konsoli czy jak się to u was nazywa i pisze mi to samo co na windzie gdy nie ma połączenie-zła nazwa hosta. To pewnie zła konfiguracja internetu..mam sterowniki do karty siecoowj na dyskietce ale kto mi powie jak mam je zainstalować....jakimi komendami(?)...(_wogóle_ → w ogóle) ORT co mam robić? systame wygląda ładnie....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaznaczam, że operacje te wykonywałem z poziomu zwykłego usera, nie roota.

Ale chyba musiales gdzies wpisac haslo root'a ? Nie wydaje mi sie mozliwe, aby system pozwolil Ci zmienic ustawienia sieci z poziomu zwyklego usera ;)

A jaka masz karte sieciowa? I jaki sterownik Ci sie w systemie zainstalowal? (w KDE: K->system tools->network device control->configure (tutaj musisz wpisac haslo root'a)->hardware

Zobacz tez jaki Ci tam wypisuje status.

A DHCP w Twojej sieci nie dziala?

 

Pozdrawiam, Doriath

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach