Marcin.Wow Napisano Luty 8, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 8, 2007 Mam laptopa z FC6, zainstalowałem sobie, jest extra. 100 razy fajniejsze niż Ubuntu. Używam połączenia z netem z siecią Astercity za pomocą kabla sieciowego. Ale jak idę do kolegi albo do szkoły i tam podłączam się kablem to już net nie działa. Jak się w Firefoksie ustawi "Automatycznie wykryj ustawienia serwerów proxy dla tej sieci" to Firefox działa, ale różne inne rzeczy (np yum update) już nie. Wiem, jestem zielony, ale co powinienem zrobić, żeby każda aplikacja w FC mi tak automatycznie łączyła się z siecią? Myślałem że może netplugd i włączyłem żeby uruchamiało się przy starcie systemu, ale nie dało rezultatu... Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonteChristo Napisano Luty 8, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 8, 2007 a jak masz przydzielane IP z sieci ASTERCITY ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin.Wow Napisano Luty 10, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 10, 2007 a jak masz przydzielane IP z sieci ASTERCITY ? stałka w domu z modemu kablowego, podczas instalacji wykrył poprzez DHCP, IP jest publiczne to coś zmienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WirUSenator Napisano Luty 10, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 10, 2007 spróbuj ustawić ręcznie IP (tylko najpierw sprawdź które są wolne). Powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Orkan Napisano Marzec 4, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 4, 2007 dhclient eht0 gdzie eth0 to przykładowa nazwa interfejsu karty sieciowej, można ją sprawdzić jako root w ifconfig a jeśli IP jest przydzielane dynamicznie to co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...